احتمال ریزش مجدد بیت کوین

بیت‌کوین زیر سطح استاتیک ۱۸ هزار ۹۵۷ دلار و داخل کانال نزولی قرار گرفت، پیش‌بینی می‌شود درصورتی‌که نتواند از سطح مقاومتی استاتیک و داینامیک عبور کند، احتمال ریزش مجدد وجود خواهد داشت.

به گزارش خبرنگار ایمنا، بازار رمزارزها امروز روند خوبی را تجربه کرد؛ بیت‌کوین با رشد هفت دهم درصدی به نزدیکی ۱۷ هزار دلار رسیده است، اتریوم نیز با رشد خوب پنج درصدی به یک هزار و ۲۶۱ دلار رسید و سایر رمزارزها نیز رشد خوبی را تجربه کردند.

براساس گزارش‌های منتشر شده، گری وانگ و سم بنکمن فرید، دو بنیان‌گذار صرافی FTX، تحت نظارت مقامات باهاما قرار دارند. واحد جرایم مالی باهاما نیز درحال بازرسی این دو شخص است.

 براساس یک اعلان رسمی، مجریان قانون در باهاما از زمان سقوط صرافی FTX در هفته گذشته، این صرافی را تحت بررسی خود قرار داده‌اند و با کمیسیون اوراق بهادار این کشور همکاری می‌کنند تا جرایم احتمالی مرتبط با این حادثه بررسی کنند، شاخص ترس و طمع نیز رشد یک واحدی را تجربه کرد که نسبت به روز گذشته بهبود یک واحدی داشته است، در صورتی که بیت کوین بتواند از ۱۸ هزار ۹۵۷ دلار عبور کند، پیش‌بینی می‌شود مجدد بتواند به روند صعودی بازگردد.

آخرین تحولات قیمتی رمزارزهای برتر بازار

بیت‌کوین (BTC): ۱۶ هزار ۹۴۷ دلار

تغییرات: رشد ۰.۷۷ درصدی

اتریوم (ETH): یک هزار ۲۶۱ دلار

تغییرات: رشد ۵.۷۰ درصدی

بایننس‌کوین (BNB): ۲۷۸ دلار و ۹۹ سنت

تغییرات: رشد ۰.۳۹ درصدی

ریپل (XRP): ۰.۳۸۳ دلار

تغییرات: رشد ۳.۹۰ درصدی

کاردانو (ADA): ۰.۳۴۳ دلار

تغییرات: رشد ۲.۸۱ درصدی

سولانا (SOL): ۱۴ دلار و ۴۹ سنت

تغییرات: رشد ۲.۴۰ درصدی

دوج‌کوین (DOGE): ۰.۰۸۷۶ دلار

تغییرات: رشد ۱.۱۰ درصدی

پالیگان (Polygon): ۹۴ سنت

تغییرات: رشد ۲.۰۴ درصدی

پولکادات (DOT): پنج دلار و ۹۸ سنت

تغییرات: افت ۱.۸۲ درصدی

ترون (TRON): ۰.۰۵۱۰ دلار

تغییرات: رشد ۱.۲۶ درصدی

اوالانچ (Avalanche): ۱۳ دلار و ۴۶ سنت

تغییرات: رشد ۲.۸۶ درصدی

تحلیل تکنیکال بیت کوین

احتمال ریزش مجدد بیت کوین

حمایت: ۱۴ هزار دلار، خط میانی و کف کانال نزولی

مقاومت: ۱۸ هزار ۹۵۷ دلار و سقف کانال نزولی

پیش‌بینی: نتیجه تحلیل تغییر نکرده است، بیت کوین زیر سطح استاتیک ۱۸ هزار ۹۵۷ دلار و داخل کانال نزولی قرار گرفت، پیش‌بینی می‌شود در صورتی که نتواند از سطح مقاومتی استاتیک و داینامیک عبور کند احتمال ریزش مجدد وجود خواهد داشت.

(سیگنالی در خصوص خرید و فروش نیست.)

دامیننس

دامیننس بیت کوین: ۴۰.۳۳ درصد

دامیننس اتریوم: ۱۹.۱۲ درصد

احتمال ریزش مجدد بیت کوین

(منظور از دامیننس یک ارز دیجیتال، درصد سهم ارزش دلاری آن ارز در مقایسه با ارزش دلاری کل ارزهای دیجیتال در دنیا است. یعنی یک ارز دیجیتال چه میزان از سهم بازار را به خود اختصاص داده است)

ارزش بازار رمزارزها در مقابل حوزه دیفای

ارزش بازار رمزارزها: ۷۷۰ میلیارد ۷۹۸ میلیون دلار

ارزش بازار حوزه دیفای: ۳۶ میلیارد ۷۲ میلیون دلار

احتمال ریزش مجدد بیت کوین

شاخص ترس و طمع

شاخص ترس و طمع نسبت به روز گذشته بهبود یک واحدی داشته است که به معنای کاهش ترس در بازار است.

احتمال ریزش مجدد بیت کوین

پرونده ورشکستگی FTX احتمالاً بیش از یک میلیون طلبکار خواهد داشت

براساس سندی که به دادگاه ورشکستگی در دلاور ارائه شده است، پرونده ورشکستگی FTX احتمالاً بیش از یک میلیون طلبکار خواهد داشت. در این سند آمده است همان طور که در دادخواست بدهکاران ذکر شده است، بیش از هزاران طلبکار در این پرونده‌های فصل ۱۱ وجود دارد. اما درواقع احتمال دارد بیش از یک میلیون طلبکار در پرونده‌های فصل ۱۱ وجود داشته باشد. این سند جدید همچنین تأیید می‌کند که جان جی ری، مدیرعامل جدید FTX با مقامات نظارتی در تماس است و به حمله هکری روز جمعه پاسخ خواهد داد.

هکر احتمالی FTX همچنان ۳۳۹ میلیون دلار در اختیار دارد

هکر مرموز صرافی ورشکسته FTX، همچنان ۳۳۹ میلیون دلار سرقت شده را در اختیار دارد. به گفته یک متخصص بلاک چین این هکر احتمالاً خودی است. اواخر روز جمعه، به‌شکل مشکوکی بیش از ۶۰۰ میلیون دلار از صرافی FTX به سرقت رفت. این حمله پس از آن صورت گرفت که FTX و ۱۳۷ شرکت دیگر سم بنکمن فرید، در همان روز اعلام ورشکستگی کردند. طبق گزارش آرکام، رفتار هکر در بلاک چین نشان می‌دهد که او ترسیده و عجولانه رفتار کرده است.

آمازون قصد دارد تا ۱۰ هزار کارمند خود را اخراج کند

آمازون در آستانه کاهش ۱۰,۰۰۰ موقعیت شغلی در بزرگ‌ترین اخراج انبوه این شرکت است. این رقم حدود سه درصد از کارکنان شرکت‌ها و یک درصد از کارکنان جهانی آمازون را تشکیل می‌دهد. یک منبع نزدیک به این موضوع به نیویورک تایمز گفته که بازوی خرده‌فروشی این شرکت ممکن است در این هفته شاهد اخراج کارکنان خود باشد. با این حال، تعداد دقیق کارمندانی که قرار است اخراج شوند، همچنان قابل‌تغییر است.

نقشه بازار

احتمال ریزش مجدد بیت کوین

کد خبر 619778

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.