۲ قطعه از باغ شهرداری یزد به بوستان بانوان تبدیل می‌شود

رئیس کمیسیون خدمات شهری و محیط زیست شورای اسلامی شهر یزد گفت: دو قطعه باغ سه هزار متری متعلق به شهرداری در محدوده پارک بزرگ شهر به بوستان بانوان تبدیل می‌شود تا علاوه بر حفظ باغ، بانوان از فضای آن استفاده کنند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، فاطمه زارع بعد از ظهر امروز _دوشنبه بیست‌وسوم آبان‌ماه_ در نشست ستاد تسهیلات نوروزی شهرداری یزد اظهار کرد: بانوان به عنوان قشر بسیار تأثیرگذار و مهمی در هر جامعه‌ای هستند که وظیفه اصلی تربیت نسل و رشد هر جامعه‌ای را بر عهده دارند و ضرورت دارد مکانی ویژه برای ورزش و اوقات فراغت آنها ایجاد شود.

وی افزود: بر همین اساس دو قطعه باغ سه هزار متری متعلق به شهرداری در محدوده پارک بزرگ شهر به بوستان بانوان تبدیل خواهد شد تا علاوه بر حفظ باغ، بانوان از فضای آن استفاده کنند.

رئیس کمیسیون خدمات شهری و محیط زیست شورای اسلامی شهر یزد در خصوص باز پیرایی پارک‌ها تصریح کرد: بوستان‌ها معمولاً بعد از یک دوره ۱۵ الی ۲۰ ساله از لحاظ طرح‌های عمرانی نیاز به بازپیرایی دارند تا علاوه بر بهره‌وری شهروندان، از جذابیت بصری نیز برخوردار باشد.

به گفته وی در بازپیرایی بوستان‌ها و پارک‌ها، الویت طرح‌های عمرانی است و سپس بازپیرایی روشنایی و فضای سبز آغاز می‌شود، در حال حاضر نیز باز پیرایی تعدادی از پارک‌های سطح شهر در دستور کار شهرداری است.

زارع ادامه داد: با توجه به تصمیماتی که در ستاد تسهیلات نوروزی گرفته شد تمامی پارک‌ها و بوستان‌های شهر یزد باید در زمینه فضای سبز تغییراتی ایجاد شود.

وی خاطرنشان کرد: پارک کوهستان، پارک بزرگ شهر و یک پارک دیگر نیز برای اسکان و ارائه خدمات نوروزی برای مسافران آماده سازی می‌شود.

کد خبر 619369

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.