مشهد میزبان نخستین رویداد «طعم و رنگ پاییز»

معاون محیط زیست و خدمات شهری شهردار مشهد از برگزاری نخستین رویداد «طعم و رنگ پاییز» در بوستان جهانشهر با هدف به نمایش گذاشتن زیبایی‌های فصل پاییز خبر داد.

علی نجفی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: با توجه به آغاز فصل خزان درختان شهر مشهد و در راستای به نمایش درآوردن زیبایی‌های این آفریده‌های پروردگار در فصل پاییز، با همکاری سازمان پارک‌ها و فضای سبز و سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری، رویداد «طعم و رنگ پاییز» از بیست‌وسوم تا سی‌ام آبان‌ماه در میدان غدیر بوستان جهانشهر، پذیرای شهروندان خواهد بود.

وی افزود: در این رویداد پاییزی بیش از ۷۳ هزار بوته گل فصلی و پاییزی در فضایی به وسعت بیش از یک هکتار کاشته شده و با طراحی فضاهای تعاملی، مکان‌هایی برای برگ‌آرایی و هنرنمایی شهروندان با برگ‌های پاییزی فراهم شده است.

معاون محیط زیست و خدمات شهری شهردار مشهد خاطرنشان کرد: در این رویداد بیش از ۲۶ غرفه با عرضه انواع شیرینی، میوه‌ها و محصولات غذایی پاییزی به صورت مستقیم، در تلاش است تا خاطره خوبی از طعم پاییز در ذائقه شهروندان مشهدی ایجاد شود.

نجفی تصریح کرد: برگزاری برنامه‌های فرهنگی ویژه کودکان و خانواده‌ها، بخش دیگری از این رویداد خواهد بود و شهروندان می‌توانند در ایام برگزاری این رویداد، از ساعت ۱۰:۰۰ تا ۲۰:۰۰ با حضور در محل بوستان جهانشهر از این رویداد شهری بهره‌مند شوند.

کد خبر 619340

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.