اجرای پروژه چتر وای‌فای در خرم‌آباد و ۶ شهر استان لرستان

مدیر مخابرات منطقه لرستان با اشاره به اجرای پروژه چتر وای‌فای در خرم‌آباد و ۶ شهر استان لرستان، گفت: مجوزهای لازم برای بهره‌برداری از این پروژه صادر شده و ساکنان این منطقه می‌توانند به این سیستم متصل شوند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، نبی‌الله شمسی‌فر امروز _دوشنبه بیست‌وسوم آبان‌ماه_ در هشتادوپنجمین جلسه شورای شهر خرم‌آباد، با بیان اینکه با توجه به اینکه امروزه بیشتر کالاهای لوازم‌خانگی برد اپتیکال دارد، اگر منازل مسکونی به فیبر نوری متصل شود، می‌توان خانه را از راه دور کنترل کرد، اظهار کرد: به مجموعه شورای اسلامی شهر و شهرداری پیشنهاد می‌شود اقدامات لازم در این خصوص را انجام دهند.

وی افزود: این پروژه تاکنون توسط شرکت مخابرات ایران در ۶ استان اجرا شده و می‌توان آن را با همکاری شهرداری در خرم‌آباد نیز اجرایی کند. برای این کار نیازمند همکاری شهرداری در صدور مجوز هستیم، مخابرات نیز با سرویس دهی شهرداری را در درآمدهای جاری خود شریک می‌کند.

مدیر مخابرات منطقه لرستان با بیان اینکه تعامل با شهرداری به شیوه سنتی بی‌فایده است، گفت: هر قدر همکاری بین شهرداری و مخابرات بیشتر باشد نتایج بهتری خواهد داشت در همین راستا مخابرات و شهرداری می‌توانند در درآمدهای خود شریک شوند. روش سنتی قرارداد حفاری باید منسوخ شده و به سمت تعامل مشترک حرکت کنیم.

شمسی‌فر با اشاره به اینکه گسترده‌ترین و امن‌ترین شبکه فیبرنوری شهر خرم‌آباد در اختیار مرکز فاوا شهرداری است، اضافه کرد: شرکت مخابرات آمادگی دارد تا در حوزه دیتاسنترها با شهرداری همکاری کند. علاوه بر این، مجوزی صادر شده که براساس آن می‌توان به همه افرادی که به نحوی با شهرداری در ارتباطند، سرویس‌های ارزان‌قیمت با بازپرداخت اقساطی ارائه کرد.

وی با اشاره به اجرای پروژه چتر وای‌فای در خرم‌آباد و ۶ شهر استان لرستان، تصریح کرد: چتر وای‌ فای هم‌اکنون در پارک کیو خرم‌آباد، زیبا کنار، پارک نسترن، ترمینال برون‌استانی، فرودگاه، دانشگاه‌های لرستان و آزاد اسلامی، قلعه فلک‌الافلاک، و جهاد دانشگاهی فعال است. مجوزهای لازم برای بهره‌برداری از این پروژه صادر شده و ساکنان این منطقه می‌توانند به این سیستم متصل شوند که فرصت خوبی برای شهرداری در ارائه تبلیغات است.

کد خبر 619299

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 3
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • nastarannargesi IR ۰۱:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۴
    9 2
    لرستان .چهامحال و بختیاری .کهکلویه و بویر احمد .سیستان و بلوچستان از استانهای محروم .....به دادشون برسین