عصرانه خبری شهرهای ایران در ۲۱ آبان‌ماه

در این بسته خبری از لایروبی ۳۴۰ متر از مسیل‌های شهر قشم تا تبدیل وضعیت رانندگان استیجاری ارومیه و اتصال مکانیزه سامانه‌های کنترل سرعت شهرداری به مرکز راهور کل کشور را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای ایران در عرصه‌های مختلف عمرانی و فرهنگی شاهد رویدادهای مهمی بود، در این بسته خبری ایمنا، (کوتاه از شهرهای ایران) سرفصل مهمترین رویدادهای خبری این حوزه را مرور می‌کنیم.

لایروبی ۳۴۰ متر از مسیل‌های شهر قشم

میرداد میردادی، شهردار قشم از لایروبی ۲ کانال هدایت سیلاب شهر قشم به دریا با طول ۳۴۰ متر خبر داد.

پیگیر تبدیل وضعیت رانندگان استیجاری هستیم

حسین مهدی‌زاده، شهردار ارومیه گفت: پیگیری‌های لازم در خصوص تبدیل وضعیت ایثارگری رانندگان استیجاری انجام شده است.

آغاز فاز جدید طرح ساماندهی صحن و بازار حرم حضرت یحیی بن موسی (ع)

سیدعلی مرتضی‌نژاد، شهردار سمنان گفت: فاز جدید طرح ساماندهی و توسعه صحن و بازار حرم حضرت یحیی بن موسی (ع)، همزمان با افتتاح دفتر بهسازی طرح و تخریب املاک تملک شده، آغاز شد.

اتصال سامانه‌های کنترل سرعت شهرداری قزوین به مرکز راهور کل کشور

اسماعیل عرشیان، معاونت حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قزوین: اتصال مکانیزه سامانه‌های (دوربین‌های) کنترل سرعت شهرداری قزوین به مرکز راهور کل کشور خبر داد.

زمان‌بر شدن امور، انگیزه کارکنان را گرفته است

محمدحسین واحدیان، شهردار شهرکرد گفت: زمان‌بر و فرسایشی شدن بسیاری از اقدامات و طرح‌ها موجب شده است تا انرژی و انگیزه کارکنان گرفته شود؛ بنابراین باید مسائل را به صورت ریشه‌ای حل و بستر اقدامات نو را فراهم کرد.

افزایش ۷۰ درصدی بودجه شهرداری مبارکه

محمدمهدی احمدی، شهردار مبارکه گفت: بودجه سال جاری شهرداری حدود ۱۷۰ میلیارد تومان است که نسبت به سال گذشته با تعامل و همراهی اعضای شورای اسلامی شهر ۷۰ درصد افزایش یافت.

صدور ۷۰۰ پروانه مسکونی در شهرداری منطقه یک رفسنجان

حسین رزاق‌زاده، شهردار منطقه یک رفسنجان گفت: شهرداری منطقه یک رفسنجان در یک‌سال از مهرماه سال گذشته تا مهر امسال بیش از ۷۰۰ پروانه مسکونی صادر کرده است.


کد خبر 618823

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.