بهسازی و نوسازی بافت‌های شهری طبق نیازسنجی‌ها

شهردار شهرکرد گفت: شهرداری هرکجا که نیاز باشد پروژه‌های بازآفرینی شهری و عمرانی را اجرا می‌کند و با همراهی دستگاه‌های خدمات‌رسان به ارائه خدمات در سطح شهر می‌پردازد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمدحسین واحدیان امروز _شنبه بیست‌ویکم آبان‌ماه_ در بازدید از سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری با بیان اینکه دولت نگاه ویژه‌ای به احیا و نوسازی بافت‌های فرسوده دارد و اعتبارات خاصی برای این طرح‌ها در نظر گرفته شده است، اظهار کرد: این سازمان جهت نوسازی بافت‌های فرسوده سطح شهر اقدامات لازم را انجام دهد.

وی افزود: مدیریت تهیه و اجرای طرح‌های موضوعی و موضعی بازآفرینی فضاهای شهری مبتنی بر طرح‌های جامع و تفصیلی از قبیل حفظ، تقویت و بهره‌گیری از ظرفیت‌های کالبدی، اجتماعی، اقتصادی و محیطی اماکن و محدوده‌های تاریخی و فرهنگی شهرها از مهم‌ترین وظایف سازمان عمران و باز آفرینی فضای‌های شهری است.

شهردار شهرکرد خاطرنشان کرد: بهسازی و نوسازی بافت‌های فرسوده شهری، اجرای پروژه‌های عمرانی، توانمندسازی و ساماندهی سکونت‌گاه‌های غیررسمی و محله‌های حاشیه‌ای، ساماندهی بافت‌های ناکارآمد الحاقی به شهر و بافت‌های ناهمگون در محدوده شهر، مدیریت اجرای پروژه‌های محرک توسعه بافت و تأسیسات عمومی مورد نیاز، ایجاد سامانه اطلاعات، پایش و ارزیابی طرح‌های باز آفرینی و عمرانی شهری از دیگر وظایف این سازمان است.

واحدیان گفت: شهرداری هرکجا که نیاز باشد پروژه‌های بازآفرینی شهری و عمرانی را اجرا می‌کند و با همراهی دستگاه‌های خدمات‌رسان به ارائه خدمات در سطح شهر می‌پردازد.

کد خبر 618799

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.