امکان پرداخت غیرحضوری عوارض نوسازی از طریق سامانه «سرو»

عضو شورای اسلامی شهر شیراز گفت: شهرداری این شهر در راستای توسعه ارائه خدمات به شهروندان و جلوگیری از اتلاف وقت و تسهیل و تسریع در پرداخت عوارض نوسازی، خدمات سامانه سرو را گسترش داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مهدی نصیری امروز _شنبه بیست‌ویکم آبان‌ماه_ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: به‌منظور توسعه خدمات به شهروندان و جلوگیری از اتلاف وقت و کاهش سفرهای درون‌شهری و تسهیل و تسریع در پرداخت عوارض نوسازی، شهرداری این کلان‌شهر خدمات سامانه سرو را گسترش داد.

وی ادامه داد: شهروندان با توجه به خدمات سامانه سرو می‌توانند بدون نیاز به حضور عوارض خود را پرداخت کنند.

عضو شورای اسلامی شهر شیراز گفت: سامانه مذکور این امکان را برای شهروندان فراهم می‌کند که عوارض خود را به صورت نقدی و در صورت موافقت شهرداری به صورت اقساط پرداخت کنند؛ لذا شهروندان می‌توانند با وارد شدن در سامانه و ثبت کد نوسازی از میزان بدهی خود مطلع شوند.

وی تصریح کرد: تلاش بر این است که خدمات ارائه شده در سامانه سرو سرعت بیشتری داشته باشد و در آینده خدمات دیگری به سامانه اضافه خواهد شد، امیدوارم با فراهم شدن امکان پرداخت الکترونیکی با این سامانه شهروندان عوارض خود را در زمان مناسب و به‌موقع پرداخت کنند.

نصیری افزود: پرداخت به موقع عوارض مدیریت شهری را در اجرای پروژه‌های شهری در بخش‌های مختلف بیش از گذشته یاری می‌کند، همچنین در گسترش، توسعه و آبادانی و رونق شهر بسیار کمک کننده است.

کد خبر 618749

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.