تمدید ۲ روزه جشنواره پاییزه کودک و نوجوان

مسئول فرهنگی و اجتماعی شهرداری زرند از تمدید جشنواره پاییزه کودک و نوجوان به دلیل استقبال شهروندان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، ظهیر صادقی امروز _شنبه بیست‌ویکم آبان‌ماه_ در نشست با اعضای شورای اسلامی شهر از تمدید جشنواره پاییزه کودک و نوجوان شهرداری زرند تا بیست‌ودوم آبان‌ماه خبر داد و اظهار کرد: استقبال خانواده‌های زرندی و کودکان یکی از دلایل تمدید این جشنواره است.

وی افزود: استفاده از گروه‌های هنری، اجرای برنامه‌های شاد و ترویج فرهنگ شهید حاج قاسم سلیمانی از مهمترین برنامه‌های این جشنواره خواهد بود.

مسئول فرهنگی و اجتماعی شهرداری زرند خاطرنشان کرد: شنبه _بیست‌ویکم آبان‌ماه_ از ساعت ۱۴:۰۰ تا ۱۷:۰۰ بعدازظهر گروه هنری خاله شادی از رفسنجان و یکشنبه _بیست‌ودوم آبان‌ماه_ از ساعت ۱۴:۰۰ تا ۱۷:۰۰ بعدازظهر حسین پهلوانی (عُذری) استندآپ کمدین از جیرفت به اجرای برنامه در این جشنواره می‌پردازند.

لزوم تداوم جشنواره‌های کودک و نوجوان

در ادامه عباس ایرانمنش، رئیس شورای اسلامی شهر زرند تصریح کرد: فکر کودکان و نوجوان باید با اخلاق، اندیشه، رفتار و نظم اجتماعی همراه شود تا بهترین بازخوردها را در جامعه داشته باشد.

وی هدف از برگزاری جشنواره‌ها را ساختن آینده‌ای زیبا برای شهروندان و کودکان دانست و تاکید کرد: درصدد هستیم "شهر ما، خانه ما" یک شعار نباشد و از برگزاری جشنواره‌های کودک و نوجوان بهترین استفاده را ببریم.

رئیس شورای اسلامی شهر زرند گفت: ترویج مکتب حاج قاسم باید بیشتر از هر زمان دیگر اجرایی و این شهید والامقام بیشتر از گذشته به شهروندان شناسانده شود.‌

کد خبر 618670

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.