تاکنون ۳۶ هزار ایرانی بلیت بازی‌های جام جهانی فوتبال را تهیه کرده‌اند

وزیر ورزش و جوانان گفت: طبق آخرین آماری که داریم، تاکنون از ایران ۲۲ هزار نفر، از ایرانیان مقیم قطر ۹ هزار نفر و از ایرانیان ساکن سایر کشورها پنج هزار نفر برای تماشای مسابقات جام جهانی قطر بلیت تهیه کرده‌اند.

به گزارش ایمنا، سید حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان درباره حضور تماشاگران ایرانی در مسابقات جام جهانی فوتبال قطر ۲۰۲۲ اظهارکرد: طبق آخرین آماری که ما داریم، خوشبختانه تاکنون از ایران ۲۲ هزار نفر برای تماشای این بازی‌ها بلیت تهیه کرده‌اند، البته اخبار غیر رسمی که از تهیه بلیط هواپیما داریم، هنوز به ۲۲ هزار نفر نرسیده است که به دنبال علت این تفاوت آماری هستیم.

وی افزود: در خارج از ایران در دوحه قطر نیز گزارشی که چند روز پیش در وزارت امور خارجه داشتیم و سفیر محترم ایران در قطر گزارش می‌دادند، اعلام کردند که ۹ هزار نفر از ایرانیان مقیم قطر بلیط بازی‌ها را خریده‌اند که ان‌شاءالله از مسابقات دیدن کنند و این خبر خوبی است.

وزیر ورزش و جوانان بیان کرد: طبق اخباری که ما از سایر هم‌میهنان از سایر کشورها به غیر از ایران و قطر داریم، تا این لحظه حدود ۵ هزار نفر بلیط خریده‌اند؛ در هر صورت امیدواریم که تیم ملی با هواداران خوب ایرانی امیدوارم تشویق شود و بازی‌های خوبی داشته باشد.

سجادی با بیان اینکه امیدوارم در این دوره که همه کارشناسان معتقدند تیم بسیار خوبی داریم، نتیجه خوبی هم رقم بخورد، اظهار کرد: مهم نیست که چه تیمی اول یا دوم شود؛ من امیدوارم که ما بتوانیم از این مرحله صعود کنیم و این آرزوی همه ما است.

وی ادامه داد: به عقیده من ما تیم شایسته‌ای داریم و بچه‌های بسیار خوبی داریم و از بابت این قضیه شاکر خداوند هستید؛ ورزش غیر قابل پیش بینی است ولی می‌شود امیدوار بود و نباید ناامید باشیم زیرا تیم بسیار خوب و بچه‌های دنیا دیده‌ای داریم.

وزیر ورزش و جوانان خاطرنشان کرد: الحمدالله بچه‌هایی که ما الان در تیم ملی فوتبال داریم، اکثراً لژیونرهایی هستند که میادین بین‌المللی و باشگاه‌های خارجی را دیده‌اند و با تجربه هستند؛ کادر فنی و برنامه‌ریزی فدراسیون نیز در کنار آمادگی بچه‌ها، موید این است که ان‌شاءالله باید منتظر اتفاقات خوبی باشیم.

منبع: فارس

کد خبر 618656

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.