دستگیری سارق لوازم خودرو در تهران

سرکلانتر هفتم پلیس پیشگیری تهران گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت لوازم خودرو در محله خزانه تهران رسیدگی به موضوع و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار عملیات کلانتری قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سرهنگ امیر هوشنگ امیری امروز _ پنجشنبه نوزدهم آبان‌ماه_ در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت لوازم خودرو در محله خزانه تهران رسیدگی به موضوع و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار عملیات کلانتری خزانه قرار گرفت و گشت‌زنی‌های هدفمند افزایش یافت.

وی ادامه داد: در این گشت‌زنی‌های هدفمند روز گذشته مأموران به یک فرد که در حال پرسه‌زنی در اطراف خودروهای پارک شده بود، مشکوک و به صورت نامحسوس متهم را تحت مراقبت قرار دادند.

سرکلانتر هفتم پلیس پیشگیری تهران با بیان اینکه متهم اقدام به باز کردن درب خودروی یکی از شهروندان کرد، گفت: مأموران به سرعت وارد عمل شده و فرد را در یک عملیات پلیسی دستگیر کردند.

وی تصریح کرد: در بازرسی اولیه از خودروی این فرد که با فاصله زیادی پارک کرده بود، تعدادی لوازم خودرو سرقتی از قبیل: باتری، ضبط و باند و تعداد زیادی کیلد و شاه کلید کشف و متهم در تحقیقات اولیه به جرم خود مبنی بر ۳۰ فقره سرقت لوازم خودرو معترف شد.

سرهنگ امیری با اشاره به اینکه متهم به ۱۰ فقره سرقت مشابه تاکنون اعتراف کرده است، خاطرنشان کرد: تحقیقات بیشتر برای شناسایی دیگر مال باختگان ادامه دارد.

کد خبر 618445

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.