وزیر ورزش‌وجوانان به اردوی تیم‌ملی فوتبال رفت+عکس

شب گذشته حمید سجادی وزیر ورزش‌وجوانان به اردوی تیم‌ملی فوتبال سر زد و با مهدی تاج، کارلوس کی‌روش، اعضای کادرفنی و بازیکنان دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، شب گذشته _هجدهم آبان‌ماه_ حمید سجادی وزیر ورزش‌وجوانان با حضور در اردوی تیم‌ملی فوتبال کشورمان، در فضایی صمیمی و گرم با سرمربی، اعضای کادرفنی و بازیکنان تیم‌ملی دیدار و گفت‌وگو کرد و همچنین اعضای فدراسیون نیز در اردو حضور پیدا کردند.

وزیر ورزش‌وجوانان به اردوی تیم‌ملی فوتبال رفت+عکس

حمید سجادی با خسته نباشید به بازیکنان و اعضای کادر تیم‌ملی اظهار کرد: باعث افتخار است که در جمع شما حضور دارم. برای تک‌تک شما عزیزان آرزوی موفقیت می‌کنم. امیدوارم اردوهایی که تاکنون پشت‌سر گذاشته‌اید خوب بوده باشد. همچنین امیدوارم چند روز باقی‌مانده هم به بهترین شکل پیش برود.

وی افزود: در جلسه چهارشنبه هیئت‌دولت ذکر و خیر همه شما شد و زحمات شما و فعالیت‌های آقای کی‌روش را در هیئت‌دولت گزارش دادم. همه خیلی مشتاقند که بهترین اخبار را بشنوند و بسیار پیگیر کارهای شما هستند که ان‌شاءالله با تلاش شما در قطر اتفاق می‌افتد. اکنون هم به نمایندگی از دولت در کنار شما حضور دارم و برای شما آرزوی موفقیت می‌کنم.

کارلوس کی‌روش نیز با قدردانی از حضور حمید سجادی در اردوی تیم‌ملی اظهار کرد: از طرف تک‌تک بازیکنان و اعضای تیم از جنابعالی بخاطر تشریف‌فرمایی‌تان تشکر می‌کنم. شما نه‌تنها مسئول اداره ورزش کشور، بلکه برای ما یک قهرمان ملی هستید.

وی افزود: تمام بازیکنان باید از شما به‌عنوان قهرمان دوومیدانی یاد بگیرند. امیدوارم که بازیکنان ما مسیر شما را ادامه دهند البته احتمالاً به سرعت شما نخواهند بود. به شما بابت تمام دستاوردهایتان برای تاریخ ورزش ایران تبریک می‌گویم. مطمئناً تمام بازیکنان تمام تلاش‌شان را خواهند کرد که باعث افتخار، غرور و شادی کشور شوند.

در پایان عکسی دسته‌جمعی با حضور وزیر ورزش‌وجوانان، مهدی تاج رئیس و مهدی محمدنبی نایب‌رئیس فدراسیون و همچنین اعضای کادرفنی و بازیکنان تیم‌ملی گرفته شد.

وزیر ورزش‌وجوانان به اردوی تیم‌ملی فوتبال رفت+عکس

کد خبر 618421

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.