وحدت حول محور ولایت فقیه پاسخ دندان‌شکن به دشمنان است

نماینده ادوار مجلس و عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز تبیین با شیوه درست را موجب پیوستن دانشجویان فریب‌خورده به تفکر انقلابی دانست و گفت: گروه دوم دانشجویان لیدرهای برهم زننده در داخل کشور هستند که به هیچ عنوان نباید از آنها گذشت زیرا معاند و کسانی هستند که باید به دست قوه قضائیه محاکمه شوند.

حجت‌الاسلام احمد سالک در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، در خصوص ضرورت توجه به جنگ ترکیبی، اظهار کرد: تعبیر رهبر معظم انقلاب از آشوب‌های اخیر جنگ ترکیبی است که ماهیت و فرهنگ خود را دارد. در کلیدواژه جنگ معمولاً حرکت‌هایی مانند کشتار و غارت از سوی دشمن انجام می‌شود اما جنگ ترکیبی، جنگ احزاب است.

وی با اشاره به دخالت مجله علمی نیکر در سال‌های گذشته در امور داخلی کشور افزود: این مجله علمی که آخرین تحقیقات و پژوهش‌های علمی جهان از تمام کشورها در آن منتشر می‌شود در سال ۲۰۰۵ اعلام کرد رشد ۱۳ درصدی علم و فناوری جمهوری اسلامی بسیار نگران‌کننده است و ادامه این روند باعث اقتدار روزافزون ایران خواهد شد.

عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز نظریه این مجله را ایجاد اغتشاش و شورش برای جلوگیری از رشد علمی و فناوری جمهوری اسلامی دانست و گفت: ۱۷ سال پیش سران آمریکایی به این موضوع ورود کردند و برای ایران آشوب‌های مختلفی طراحی و برنامه‌ریزی کردند.

وی شاهد دیگر را جنگ ترکیبی بر ضد ایران در سال ۲۰۱۱ اعلام کرد و ادامه داد: در بیانیه‌های غربی‌ها و مزدوران دنباله‌روی استکبار بار دیگر دعوت به شورش در ایران را می‌بینیم از جمله بیانیه کنگره آمریکا که رئیس جمهورشان نیز از آن حمایت کرد.

حجت‌الاسلام سالک آشوب‌های اخیر را جریانی هدایت شده توصیف کرد و گفت: برای شکل‌گیری این فتنه، اسرائیل و موساد وارد صحنه شدند و تیم‌های آموزش‌دیده در آفریقا و دیگر نقاط دیگر را وارد میدان کردند که تیر دشمنان به سنگ خورد و همه دستگیر شدند.

وی با اشاره به شکست نقشه‌های چند ساله دشمنان ایران تصریح کرد: فرانسه، انگلیس، آلمان و ۴۰ کشور دیگر آشوب بر ضد ملت ایران را تأیید کردند با این خیال که با کشتار و وحشی‌گری می‌توانند کار مردم ایران را تمام کنند، از سوی دیگر شورای گذار به مدیریت سازمان سیای آمریکا به میدان آمد.

یک برنامه‌ریزی دقیق با پخش دلار آمریکایی

عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز وظیفه این شورای گذار را در سه جبهه دانست و گفت: در گام نخست تمام مخالفان جمهوری اسلامی مانند منافقین، سلطنت‌طلب‌ها، پژاک، دموکرات، افراد سیاسی که از ایران فرار کردند و جریانات سیاسی مختلف را در خارج از کشور دور یک میز نشاند، سپس به آنها مأموریت داد که با آموزش، نیروهای جوان را وارد عملیات بر ضد جمهوری اسلامی ایران کند.

وی این برنامه‌ریزی دقیق را با پشتوانه دلار آمریکایی و تأمین شده از عربستان دانست و ادامه داد: موضوع دیگر جنگ شناختی به معنی تسخیر ذهن افراد است، یعنی قدرت تفکر را از جوانان و نیروهای کشور بگیرند و با استفاده از فضای مجازی ذهن آنها را مدیریت کنند، از سوی دیگر امپریالیسم یا امپراتوری رسانه در سطح جهان با محوریت عربستان است که بدترین نقش را در تشویق آشوبگران، رسانه اینترنشنال انجام داد و اکنون در اختیار مدیریت استکبار جهانی است.

حجت‌الاسلام سالک با اشاره به نقش آمریکا در پشت پرده این رسانه‌ها گفت: سوال این است که آیا وقتی همه دشمنان در کنار یکدیگر قرار گیرند تا این آشوب و کشتار را رقم بزنند، این جنگ ترکیبی نیست؟ تأیید ۴۰ کشور از آشوب‌ها به خیال براندازی جمهوری اسلامی نیز نشان‌دهنده جنگ ترکیبی و جنگ احزاب است، در حالی‌که در ۱۳ آبان هیچ‌یک از رسانه‌های معاند حضور پرشور مردم ایران بر ضد استکبار و آشوب را منعکس نکرد.

وی راه برون‌رفت از این جنگ برای کشور را رفع نقاط ضعف داخلی و تقویت نقاط قوت اعلام کرد و ادامه داد: حل مشکلاتی مانند بیکاری و اشتغال، ازدواج، مسکن و معیشت مردم نیازمند بسترسازی است و باید مورد توجه قرار گیرد، البته دیدیم که در سیزدهم آبان مردم با وجود انتقاد به این مسائل برای حفظ نظام، انقلاب اسلامی و ولایت در میدان حاضر شدند و دنیا این وحدت امت ما را در حول محور ولایت درک کرد.

فریب‌خوردگان تحت تأثیر فضای مجازی

عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز، وحدت حول محور ولایت فقیه را پاسخ دندان‌شکنی به دشمنان دانست و گفت: درباره نقش دانشگاه‌ها در این جنگ ترکیبی باید به این موضوع اشاره کرد که عده زیادی از دانشجویان تحت تعلیمات و القائات فضای مجازی قرار گرفته و فریب خورده‌اند و کسانی که دستگیر شده‌اند نیز به این موضوع اعتراف می‌کنند به همین دلیل باید با آنها صحبت و واقعیت‌ها را بازگو کرد.

وی با اشاره به رسالت مهم رؤسای دانشگاه‌ها و نهاد رهبری در دانشگاه در این جریان اظهار کرد: مسئولان دانشگاهی وظیفه دارند با گفت‌وگوی چهره به چهره با دانشجویان گفت‌وگو کنند، تبیین مسائل از سوی کارشناسانی که در دستگاه‌های اجرایی مختلف حضور دارند نیز می‌توانند به حل این مسئله کمک کند.

حجت‌الاسلام سالک تبیین با شیوه درست را موجب پیوستن دانشجویان فریب‌خورده به تفکر انقلابی دانست و افزود: گروه دوم دانشجویان لیدرهای برهم زننده در داخل کشور هستند که به هیچ عنوان نباید از آنها گذشت زیرا معاند و کسانی هستند که باید به دست قوه قضائیه محاکمه شوند، مردم باید انتقام این کشته‌ها و شهدا را از آنها بگیرند.

وی با اشاره به سنگینی جنایتی که در شاه‌چراغ اتفاق افتاد، تصریح کرد: دستگاه‌های امنیتی و اطلاعاتی به دنبال منشأ این اتفاق هستند، باید تکلیف کسانی که دستگیر کردند نیز روشن شود زیرا مزدور دشمنان ایران هستند، حکم کشتن انسان مشخص است و باید برای این قاتلان حکم اعدام صادر شود.

کد خبر 618090

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.