خداحافظی تیم جوان ایران پس از کسب تجربه

ضرغام منصوری و حبیب ناصری از تیم «ایران چهار» که جوان‌ترین بازیکنان تیم کشورمان هستند، با وجود تلاش برابر حریف قدرتمند شکست خوردند و پس از کسب تجربه با حذف از مرحله گروهی مسابقات تور آزاد از این رقابت‌ها خداحافظی کردند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تور آزاد والیبال ساحلی آسیا از روز دوشنبه _شانزدهم آبان‌ماه_ در بندرعباس آغاز شد و تا _بیستم آبان_ ادامه خواهد داشت. در پنجمین مسابقه روز دوم ضرغام منصوری و حبیب ناصری (ایران چهار) با جائو شین لی و جونجی لیو (چین سه) دیدار داشتند و در این مسابقه که از ساعت ۹:۴۰ آغاز شد، تیم جوان ایران دو بر صفر مغلوب حریف شد.

چین سه با امتیازات ۲۱ بر ۱۳ و ۲۱ بر ۲۱ بر ۱۱ پیروز میدان شد و نخستین برد خود را در این تور به دست آورد تا در دیدار عصر امروز با تایلند یک در گروه C مسابقه دهد و تکلیف صعودش به مرحله بعد مشخص شود.

در ششمین مسابقه که به صورت همزمان ساعت ۹:۴۰ در زمین دوم انجام می‌شد، تیم‌های ژاپن دو و تایلند دو به مصاف هم رفتند و در تقابل این تیم‌ها که هر دو نخستین مسابقه خود در تور آزاد را تجربه می‌کردند، ژاپنی‌ها نتیجه را دو بر صفر به نفع خود به پایان رساندند.

در این مسابقه کنسوک شوجی و جانپی ایکدا (ژاپن دو) با امتیازات ۲۱ بر ۱۹ و ۲۱ بر ۱۹ پیتهاک تیپجان و پوراوید تائوواتو (تایلند دو) را شکست دادند.

هر دو تیم به مرحله بعد صعود خواهند کرد، اما ژاپن دو به عنوان سرگروه F راهی مرحله یک هشتم خواهد شد.

کد خبر 617864

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.