از قتل با گلوله فروشندگان مواد مخدر تا کشتن دوست با داس

قتل با گلوله فروشندگان مواد مخدر، رهایی گروگان از چنگال آدم‌ربایان بین‌المللی، کشف ۵۰۰ اسلحه در اغتشاشات کرمانشاه، کشف هزار و۵۰۰ قبضه سلاح سرد و گرم از اغتشاشگران در تهران و قتل دوست با داس را در بسته خبری حوادث ایمنا، بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، ساعت چهار بامداد امروز دوشنبه شانزدهم آبان‌ماه، مأموران کلانتری ۱۳۶ فرجام در تماس تلفنی کشف جسد مرد جوانی را در پارک جنگلی لویزان به بازپرس کشیک قتل پایتخت گزارش کردند.

با اعلام این خبر، ساسان غلامی؛ بازپرس شعبه سوم دادسرای امور جرایم جنایی به همراه تیمی از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی راهی محل حادثه شدند و تحقیقات ابتدایی را آغاز کردند.

تیم جنایی حاضر در محل حادثه با جسد مرد جوانی مواجه شدند که براثر برخورد گلوله به زیر چشم راستش به قتل رسیده بود و بررسی‌های ابتدایی حکایت از آن داشت، افراد ناشناس پس از درگیری اولیه با مقتول دست به این جنایت هولناک به کلت کمری زده‌اند.

از سوی دیگر بررسی نشان داد، عاملان این جنایت فروشندگان موادمخدر هستند که احتمالاً با مقتول از قبل اختلاف داشته‌اند و وی را در پارک جنگلی لویزان به قتل رسانده‌اند.

با دستور ساسان غلامی؛ بازپرس ویژه قتل شعبه سوم دادسرای امور جنایی، جسد مقتول برای بررسی‌های بیشتر به پزشکی قانونی منتقل شد و کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی برای دستگیری عاملان این جنایت وارد عمل شده‌اند.

رهایی گروگان از چنگال آدم‌ربایان بین‌المللی

سردار هادی شیرزاد رئیس پلیس بین‌الملل فراجا، اظهار کرد: در پی کسب خبری مبنی بر ربایش یک نفر با هویت معلوم در یکی از کشورهای همسایه توسط افرادی ناشناس، پیگیری موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس بین‌الملل فراجا قرار گرفت.

وی افزود: پس از انجام تحقیقات و با تشکیل حلقه همکاری بین پلیس بین‌الملل فراجا، پلیس آگاهی فراجا و افسر رابط پلیس بین‌الملل مستقر در آن کشور مشخص شد وی از وضعیت نامطلوب و تحت شکنجه‌های روانی و جسمی قرار دارد.

رئیس پلیس بین‌الملل فراجا تصریح کرد: با تلاش مأموران و اقدامات و تحقیقات گسترده پلیسی و پس از هماهنگی‌های به عمل آمده با وزارت امور خارجه و همکاری خوب افسر رابط پلیس بین‌الملل فراجا و پلیس آن کشور، آدم‌ربایان دستگیر و گروگان آزاد شد.

وی با بیان اینکه شناسایی و دستگیری متهمان بین‌المللی در دستور کار پلیس بین‌الملل فراجا قرار دارد، خاطرنشان کرد: پلیس بین‌الملل فراجا با متهمان بین‌المللی با قاطعیت برخورد و اجازه جولان به آن‌ها را نخواهد داد.

کشف ۵۰۰ اسلحه در اغتشاشات کرمانشاه

سردار علی‌اکبر جاویدان فرمانده انتظامی استان کرمانشاه، اظهار کرد: طی چند هفته اخیر با تلاش دستگاه‌های امنیتی، نظامی و انتظامی استان مقادیر زیادی سلاح جنگی و مهمات از اغتشاشگران و بر هم زدگان نظم عمومی جامعه کشف و ضبط شده است.

وی با تأکید بر همکاری مردم با دستگاه‌های امنیتی و نظامی، اضافه کرد: با هوشیاری و رصد اطلاعات دستگاه‌های امنیتی و انتظامی استان تعداد ۵۰۰ قبضه انواع سلاح و مهمات جنگی قاچاق و غیرمجاز در جریان اغتشاشات اخیر از آشوب‌گران کشف و ضبط شده است.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: با توجه به هدایت‌های که رسانه‌های غربی و استکبار به دعوت بر استفاده از سلاح در اغتشاشات اخیر دارند، متأسفانه در بسیاری از نقاط علیه نیروی امنیتی و مردم استفاده می‌شود.

کشف ۱۵۰۰ قبضه سلاح سرد و گرم از اغتشاشگران در تهران

سردار حسن حسن‌زاده، فرمانده سپاه محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ در خصوص دستگیری عوامل شهادت آرمان علی وردی، اظهار کرد: ۱۴ نفر از عوامل مرتبط با شهادت شهید «آرمان علی وردی» توسط مجموعه سپاه و نیروی انتظامی تا به امروز دستگیر شده است و تلاش‌ها برای دستگیری دیگر عوامل حاضر در صحنه جنایت، ادامه دارد.

وی افزود: در طول مدتی که شاهد آشوب در سطح تهران بزرگ بودیم، بالغ بر ۱۵۰۰ قبضه سلاح سرد و گرم و تجهیزاتی برای آسیب رساندن به اماکن و وسایل عمومی کشف و ضبط شد که معنای این حجم از سلاح کشف شده آن است که عده‌ای با برنامه‌ریزی از پیش تعیین شده قصد ایجاد آشوب در تهران را داشتند که بسیاری از آنان دستگیر شدند و تلاش برای دستگیری عده دیگر ادامه دارد.

فرمانده سپاه محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ ادامه داد: عواملی دستگیر شدند که شبکه توزیع پول راه انداخته بودند که به یک عده‌ای پول می‌دادند تا آتش افروزی کنند و به اموال مردم آسیب برسانند. هر کسی که بخواهد انضباط و نظم جامعه را به هم بزند و به اموال مردمی آسیب وارد کند، این یک آشوب‌گر و در حال دنبال کردن خط دشمن است.

قتل دوست با داس

سرهنگ محمد نادربیگی رئیس پلیس آگاهی البرز، اظهار کرد: شب گذشته دو دوست در منطقه کمالشهر کرج با هم درگیر شدند و یکی از آنها به وسیله داس کشاورزی به دوستش حمله‌ور شد و با چند ضربه وی را مجروح کرد.

وی گفت: متأسفانه فرد مجروح ۱۹ ساله پس از انتقال به بیمارستان بر اثر شدت جراحت فوت کرد. قاتل نیز دستگیر و به جرم خود اعتراف کرده است.

کد خبر 617751

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.