استفاده از ظرفیت فرهنگسراها برای تحقق جهاد تبیین/ لزوم پیگیری حق عوارض آلایندگی شهر

عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به تاکید رهبری در حوزه جهاد تبیین، گفت: انتظار داریم سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری از ظرفیت فرهنگسراها و طرح‌های محله‌محور برای تحقق جهاد تبیین بهره ببرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علی صالحی امروز _یکشنبه پانزدهم آبان‌ماه_ در جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان در تذکری اظهار کرد: در فصل نزدیک به صدور عوارض نوسازی هستیم و با توجه به روش تمام دستگاه‌های خدمت‌رسان در حذف قبوض کاغذی، صدور عوارض در مدیریت شهری اصفهان نیز الکترونیکی شود.

وی ادامه داد: بر اساس تعاملی که با شرکت توزیع برق داشتیم، درخواست داریم این اقدام به صورت الکترونیکی انجام شود، چرا که افزایش وصول، کاهش هزینه‌های چاپ و پست را به همراه دارد.

عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر اصفهان با تاکید بر اینکه در فصل آلودگی هوا هستیم، گفت: قرار بود عوارض آلایندگی مجموعه‌های آلاینده محاسبه و سهم شهرداری پرداخت شود که این اتفاق نیفتاده است، این حق شهر تا زمان وصول باید پیگیری شود.

وی تصریح کرد: باید همکاری جدی‌تری برای کنترل آلاینده‌ها با محیط زیست داشته باشیم تا صنایع آلاینده شناسایی و عوارض حاصل شود.

صالحی با اشاره به تاکید رهبری در حوزه جهاد تبیین گفت: انتظار داریم که سازمان فرهنگی اجتماعی از ظرفیت فرهنگسراها و طرح‌های محله محور برای تحقق جهاد تبیین بهره ببرد؛ مجموعه رسانه‌ای شهرداری نیز باید با تولیدات خاص حضور به هنگام خود را به عنوان جلوداران جهاد تبیین نشان دهند.

باید نسبت به مسائل روز و مطالبات مردم نگاه جدی‌تری داشته باشیم

عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر اصفهان خاطرنشان کرد: بدنه داخلی شهرداری نیاز به تبیین و گفت‌وگو و آموزش دارد که البته همکاران در معاونت برنامه‌ریزی در حال دنبال کردن این موضوع هستند تا تمام بخش‌ها تحرک بیشتری در این خصوص داشته باشند.

وی با بیان اینکه جای رئیس شورا و شهردار اصفهان در هفته نوجوان بین دانش‌آموزان خالی بود، گفت: باید نسبت به مسائل روز و مطالبات مردم نگاه جدی‌تری داشته باشیم، در واقع با توجه به فضایی که دشمن دنبال می‌کند بهتر است به جای پشت تریبون‌ها، میان مردم باشیم.

عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به بودجه ۴۸ میلیاردی شهرداری در حوزه امنیت سایبری، اظهار کرد: با توجه به اینکه شهرداری‌ها یکی از اهداف خراب‌کاری در ایام اخیر است، تقاضا داریم شهرداری گزارشی از میزان اقدامات انجام گرفته ارائه دهد و عملکرد مجموعه‌هایی که نسبت به تعهدات خود در این زمینه کم‌کاری کردند نیز پیگیری شود.

کد خبر 617368

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.