رشد خوب بازار کریپتوکارنسی

در بازار امروز انتظار داشتیم رشد نرخ بهره آمریکا منجر به اصلاح بازار شود اما نتیجه معکوس داد و بازار روند صعودی به خود گرفت، احتمال دارد طی روزهای آتی نتیجه این تغییرات مشخص شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، پس از شکست سطح مهم مقاومتی بیت کوین روند بازار بهبود یافته است، شاخص ترس و طمع نیز از سطح ۳۱ واحد به ۳۸ واحد رسیده که نشان از کاهش معنادار سطح ترس در بازار است، بیت کوین در سطح ۲۱ هزار دلار با رشد سه درصدی قرار گرفت؛ اتریوم در محدوده یک هزار ۶۴۰ دلاری و بایننس کوین نیز در محدوده ۳۵۴ دلار قرار گرفت پیش‌بینی می‌شود روند بازار به صورتی صعودی تداوم داشته باشد.

آخرین تحولات قیمتی رمزارزهای برتر بازار

بیت‌کوین (BTC): ۲۱ هزار ۳۱۲ دلار

تغییرات: رشد ۳.۵۹ درصدی

اتریوم (ETH): یک هزار ۶۴۱ دلار

تغییرات: رشد ۴.۰۴ درصدی

بایننس‌کوین (BNB): ۳۵۴ دلار و ۴۶ سنت

تغییرات: رشد ۱.۲۷ درصدی

ریپل (XRP): ۰.۴۹۴ دلار

تغییرات: رشد ۱.۱۳ درصدی

کاردانو (ADA): ۰.۴۲۵ دلار

تغییرات: رشد ۳.۹۰ درصدی

سولانا (SOL): ۳۵ دلار و یک سنت

تغییرات: رشد ۷.۹۸ درصدی

دوج‌کوین (DOGE): ۰.۰۱۲۸ دلار

تغییرات: رشد ۷.۳۵ درصدی

پالیگان (Polygon): یک دلار ۱۹ سنت

تغییرات: رشد ۷.۹۳ درصدی

پولکادات (DOT): هفت دلار و یک سنت

تغییرات: رشد ۴.۴۶ درصدی

ترون (TRON): ۰.۰۶۳۸ دلار

تغییرات: رشد ۱.۳۵ درصدی

اوالانچ (Avalanche): ۱۹ دلار و ۳۰ سنت

تغییرات: رشد ۱.۷۲ درصدی

تحلیل تکنیکال بیت کوین

رشد خوب بازار کریپتوکارنسی

حمایت: ۲۰ هزار ۲۵۷ دلار.

مقاومت: ۲۴ هزار ۲۸۱ دلار سقف کانال نزولی.

پیش بینی: تا زمانی که بالای سطح داینامیک شکسته شده است پیش بینی تداوم روند صعودی را خواهیم داشت، حفظ سطح ۲۰ هزار دلار نیز مهم است. برآورد می‌شود که بیت‌کوین بتواند تا سطح ۲۴ هزار دلار حرکت کند.

(سیگنالی در خصوص خرید و فروش نیست)

دامیننس

دامیننس بیت کوین: ۴۰.۳۸ درصد

دامیننس اتریوم: ۱۹.۸۱ درصد

رشد خوب بازار کریپتوکارنسی

(منظور از دامیننس یک ارز دیجیتال، درصد سهم ارزش دلاری آن ارز در مقایسه با ارزش دلاری کل ارزهای دیجیتال در دنیا است. یعنی یک ارز دیجیتال چه میزان از سهم بازار را به خود اختصاص داده است)

ارزش بازار رمزارزها در مقابل حوزه دیفای

ارزش بازار رمزارزها: ۹۶۵ میلیارد ۲۹۴ میلیون دلار

ارزش بازار حوزه دیفای: ۴۸ میلیارد ۲۷۸ میلیون دلار

رشد خوب بازار کریپتوکارنسی

شاخص ترس و طمع

بهبود هشت واحدی شاخص ترس و طمع نسبت به روز چهارشنبه

رشد خوب بازار کریپتوکارنسی

اخبار بازار رمزارزها

سقوط ۳۰ درصدی قیمت توکن گالا گیمز در پی ترس از هک یک میلیارد دلاری

در پی انتشار خبری مبنی بر ضرب یک میلیارد دلار از توکن گالا توسط یک آدرس بلاک چین، قیمت این توکن نزدیک به ۳۰ درصد کاهش یافت. به‌نظر می‌رسد، پی‌نتورک که زیرساخت ارتباطی برنامه‌های دیفای و توکن‌های بازی از جمله گالا را فراهم می‌کند، این توکن‌ها را ضرب کرده است.

این شرکت توضیح داد: «متوجه شدیم که توکن گالا دیگر ایمن نیست و این حمله کلاه‌سفید را برای جلوگیری از سو استفاده‌های مخرب سازمان‌دهی کردیم. پی‌نتورک تأکید کرد که تمامی توکن‌های گالا روی اتریوم و توکن‌های وثیقه زیربنایی پل آن امن هستند.

نمایندگان کنگره گری گنسلر را به سوءمدیریت کمیسیون بورس و اوراق بهادار متهم کردند

چهار نماینده کنگره ایالات متحده، کمیسیون بورس و اوراق بهادار تحت ریاست گری گنسلر را به ریاکارای در نظارت و ناهماهنگی متهم کردند. این نمایندگان عقیده دارند که در حالی که کمیسیون بورس و اوراق بهادار از قوانین شفافیت فدرال و حفظ سوابق پیروی نمی‌کند، این قوانین را به‌شدت در مورد کسب‌وکارهای خصوصی اجرا می‌کند. گزارش‌های اخیر نشان می‌دهد که مقامات این کمیسیون از پلتفرم‌های ارتباطی مانند سیگنال و واتس‌اپ برای انجام کارهای رسمی استفاده کرده‌اند.

گزارشات جدید: دو کوان ظاهراً در اروپا پنهان شده است

کی‌بی‌اس (KBS)، نشریه مستقر در کره جنوبی، ادعا کرده است که دو کوان، مدیرعامل شرکت ترافورم لبز (Terraform Labs)، علی‌رغم باطل شدن پاسپورتش توسط وزارت خارجه کره جنوبی در حال حاضر در اروپا زندگی می‌کند. گویا او قبل از باطل شدن پاسپورتش از طریق دبی به مکان ناشناخته‌ای در اروپا گریخته است. شایان ذکر است که تقریباً یک ماه پیش وزارت خارجه کره جنوبی اعلام کرده بود دو کوان دو هفته فرصت دارد تا پاسپورتش را پس دهد؛ در غیر این صورت، پاسپورت او باطل می‌شود.

گلدمن ساکس یک سیستم طبقه‌بندی برای ارزهای دیجیتال ایجاد کرد

گلدمن ساکس (Goldman Sachs)، ام‌اس‌سی‌آی (MSCI) و کوین متریکس (Coin Metrics) در تاریخ سوم نوامبر (دوازدهم آبان) اعلام کردند که یک سیستم طبقه‌بندی دارایی‌های دیجیتال را طراحی کرده‌اند تا شفافیت تحرکات بازار را افزایش داده و به کاربران در تحلیل اکوسیستم دارایی‌های دیجیتال کمک کنند. این سیستم جدید دیتونومی (Datonomy) نام دارد و در دسترس مشترکان این سه شرکت قرار گرفته است.

تعداد کاربران استیبل کوین USDD در سه‌ماهه سوم سال جاری میلادی ۵۰۰ درصد رشد کرده است

گزارش تازه شرکت اطلاعات بازار ارزهای دیجیتال مساری (Messari) نشان می‌دهد که تعداد کاربران استیبل کوین بومی شبکه ترون یعنی USDD، در ۳ ماهه سوم سال جاری میلادی ۵۰۰ درصد رشد کرده است. همچنین در این بازه زمانی میزان سپرده‌های توکن TRX حدود ۹.۷ درصد رشد داشته و میزان موجودی کل ذخایر ترون ۵.۳ درصد کاهش یافته است.

نقشه بازار

رشد خوب بازار کریپتوکارنسی

کد خبر 617122

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.