پیش‌بینی بورس فردا ۱۵ آبان‌ماه+ اخبار لحظه‌ای

در صورتی که دلار در روز آتی بالای ۳۶ هزارتومان بماند، پیش‌بینی رشد ۲۰ تا ۴۰ هزار واحدی را خواهیم داشت در صورتی که بین ۳۵ تا ۳۶ هزارتومان قرار گیرد، شاخص بورس حدود ۱۰ تا ۲۰ هزار واحد رشد می‌کند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، زمانی که در حال نگارش گزارش بورس بودیم، دلار ۳۵ هزار ۹۰۰ تومان بود و اکنون در محدوده ۳۶ هزار تومان، دلار بی‌منطق و بدون توقف در حال رشد، حال و هوایی بازار دلار در شهرها نیز دیدنی است همگی برای خرید آمده‌اند و فروشنده کم است، در بازار طلا نیز وضعیت مشابه است، بازار سرمایه با رشد ۴۴ هزار واحدی به پشت مقاومت خط روند نزولی خود رسید و پیش‌بینی می‌شود فردا نیز از این سطح عبور کند، با رشد از این محدوده احتمال شروع فاز صعودی بازار نیز فراهم خواهد شد، ارزش معاملات بازار امروز نزدیک به پنج هزار میلیارد تومان بود که نشان از ورود نقدینگی تازه نفس هم از بیرون بازار و هم از داخل صندوق‌های درآمد ثابت بوده است.

تا شروع بازار فردا مشخص نیست که قیمت دلار در چه سطحی باقی می‌ماند شاهد به بالاتر از ۳۶ هم حرکت کند که منجر به تداوم پرتاب بازار سرمایه به بالا خواهد شد. در صورتی که دلار در روز آتی بالای ۳۶ هزارتومان بماند، پیش بینی رشد ۲۰ تا ۴۰ هزار واحدی را خواهیم داشت در صورتی که بین ۳۵ تا ۳۶ هزارتومان قرار بگیرد، شاخص بورس حدود ۱۰ تا ۲۰ هزار واحد رشد می‌کند.

کد خبر 617115

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.