یادمان فاتحان احرارالشام

یادمان شهید مدافع حرم محسن فرامرزی از فاتحان شجاع «احرارالشام» در سوریه و آیین تکریم و تجلیل از خانواده این شهید برجسته در قالب ویژه‌برنامه مستمر مهرآیین، از سوی فرهنگسرای خاتم (ص) برگزار می‌شود

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری تهران، شهید مدافع حرم محسن فرامرزی، از نیروهای شجاع جبهه مقاومت بود که حماسه‌های بسیاری از وی ثبت شده است؛ شناسایی انبار موشک‌های حرارتی و سه هزار کرنت داعشی‌ها، نقش‌آفرینی بزرگ و برجسته در فتح احرارالشام که سه سال در تصرف تکفیری‌ها بود، برگرداندن پیکر چهار شهید و یک زخمی تنها گوشه‌ای از رزم‌آفرینی‌های شهید محسن فرامرزی است.

شهید فرامرزی همچنین از اعضای تیم محافظت از آیت‌الله امامی‌کاشانی (امام جمعه تهران) بود که سی‌ام آذر ماه سال ۹۴ در دفاع از حرم حضرت زینب (س) در سوریه به شهادت رسید. وی در زمان شهادت، دانشجوی کارشناسی‌ارشد فقه و حقوق و دارای سه فرزند بود.

در اجرای ویژه‌برنامه مهرآیین با حضور مدیر و کارکنان فرهنگسرای خاتم (ص) و مدیریت مراکز فرهنگی هنری منطقه ۱۸ در منزل شهید مدافع حرم محسن فرامرزی، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره فاتحان احرارالشام و ادای احترام و نثار فاتحه به روح مطهر شهیدان، با اهدای گل و شیرینی، لوح تقدیر و هدایایی دیگر از خانواده مکرم آن شهید تجلیل خواهد شد.

ویژه برنامه مهرآیین با هدف ارج نهادن به مقام شامخ شهدای انقلاب، دفاع مقدس، مدافعان حرم و تکریم خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران به صورت مستمر برگزار می‌شود و تبدیل به یکی از برنامه‌های راهبردی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت شده است.

آئین تجلیل از خانواده شهید مدافع حرم محسن فرامرزی و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای فاتح احرارالشام، روز دوشنبه شانزدهم آبان‌ماه ساعت ۱۴ در منزل شهید واقع در شهرک ولیعصر (عج) منطقه ۱۸ برگزار می‌شود.

کد خبر 617051

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.