نوسازی ناوگان حمل‌ونقل شهری شهرکرد در دستور کار است

رئیس شورای اسلامی شهرکرد گفت: نوسازی ناوگان حمل‌ونقل شهری شهرکرد در دستور کار است، گفت: تا کنون ۱۳ اتوبوس جدید در خطوط مختلف اتوبوسرانی این شهر مشغول فعالیت شده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مصطفی حیدری امروز _پنجشنبه دوازدهم آبان‌ماه_ در جمع خبرنگاران در پاسخ به مطالبه‌گری دانشجویان و دانش‌آموزان در خصوص فعال نبودن خطوط اتوبوس‌رانی برای منظریه به دانشگاه آزاد، دانشگاه علوم پزشکی، دانشکده فنی دختران و مدارس تیزهوشان شهرکرد و بالعکس برای تسهیل رفت‌وآمد، کاهش هزینه‌ها و صرفه‌جویی در وقت دانشجویان و دانش‌آموزان، اظهار کرد: نوسازی ناوگان حمل‌ونقل شهری شهرکرد در دستور کار است که این طرح ابتدا در حوزه اتوبوس‌رانی اجرا شد و تا کنون ۱۳ اتوبوس جدید در خطوط مختلف مشغول فعالیت شده است، همچنین در حال خرید ۱۶ اتوبوس هستیم و خرید ۱۵ اتوبوس دیگر نیز در دستور کار است.

وی افزود: با اضافه شدن این تعداد اتوبوس به ناوگان شهری محدودیتی در اختصاص سرویس به دانشگاه یا مدارس نداریم، اما درخواست ایستگاه خاص، تعداد سرویس و ساعت حرکت اتوبوس‌ها به درخواست دانشگاه بستگی دارد.

رئیس شورای اسلامی شهرکرد ادامه داد: تاکنون تمام درخواست‌های دانشگاه‌ها مبنی بر تخصیص اتوبوس برای جابه‌جایی دانشجویان محقق شده است.

وی با بیان اینکه نوسازی ناوگان تاکسیرانی نیز در دست اقدام است، اما خودروی معرفی شده برای جایگزینی سمند ۲گانه‌سوز سورن با قیمت حدود ۲۸۰ میلیون تومان است که تهیه این سمند برای رانندگان سخت است، ادامه داد: رانندگان برای خرید این سمند باید حدود ۲۰ تا ۳۰ میلیون تومان پرداخت کنند که کار سختی است، لذا دو راهکار استفاده از سمند معمولی و تخصیص تسهیلات برای تهیه سمند در حال پیگیری از مرکز است.

کد خبر 616606

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.