افت بازار کریپتوکارنسی

بازار امروز روند خوبی را سپری نکرد و حتی دوج‌کوین که این روزها پیشتاز بازار بود با افت ۱۲ درصدی به محدوده ۱۳ سنت رسید، سایر رمزارزها نیز وضعیت مشابهی داشتند؛ بیت‌کوین نزدیک به یک درصدی افت داشت اما همچنان بالای ۲۰ هزار دلار است، برآورد می‌شود تا زمانی که بالای این سطح باشد خطری بازار را تهدید نکند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، اتریوم و بی ان بی به ترتیب افت ۳.۳۰ و ۲.۳۵ درصدی را تجربه کردند، شاخص ترس و طمع نسبت به روز گذشته تغییری نداشته است.

آخرین تحولات قیمتی رمزارزهای برتر بازار

بیت‌کوین (BTC): ۲۰ هزار ۴۱۳ دلار

تغییرات: افت ۰.۹۹ درصدی

اتریوم (ETH): یک هزار ۵۴۸ دلار

تغییرات: افت ۳.۳۰ درصدی

بایننس‌کوین (BNB): ۳۱۸ دلار و ۲۸ سنت

تغییرات: افت ۲.۳۵ درصدی

ریپل (XRP): ۰.۴۵۲ دلار

تغییرات: افت ۲.۵۳ درصدی

کاردانو (ADA): ۰.۳۹۰ دلار

تغییرات: افت ۵.۳۸ درصدی

سولانا (SOL): ۳۱ دلار و ۳۲ سنت

تغییرات: افت ۵.۰۹ درصدی

دوج‌کوین (DOGE): ۰.۰۱۳۰ دلار

تغییرات: رشد ۱۲.۷۱ درصدی

پالیگان (Polygon): ۰.۸۴۹ دلار

تغییرات: افت ۵.۵۹ درصدی

پولکادات (DOT): شش دلار و ۳۳ سنت

تغییرات: افت ۵.۱۱ درصدی

ترون (TRON): ۰.۰۶۲۳ دلار

تغییرات: افت ۱.۳۵ درصدی

اوالانچ (Avalanche): ۱۷ دلار و ۸۳ سنت

تغییرات: افت ۷.۷۹ درصدی

تحلیل تکنیکال بیت کوین

افت بازار کریپتوکارنسی

حمایت: ۲۰ هزار ۲۵۷ دلار

مقاومت: ۲۴ هزار ۲۸۱ دلار سقف کانال نزولی

پیش بینی: تا زمانی که بالای سطح داینامیک شکسته شده است پیش‌بینی تداوم روند صعودی را خواهیم داشت، حفظ سطح ۲۰ هزار دلار نیز مهم است.

(سیگنالی درخصوص خریدوفروش نیست.)

دامیننس

دامیننس بیت کوین: ۴۰.۷۸ درصد

دامیننس اتریوم: ۱۹.۷۳ درصد

افت بازار کریپتوکارنسی

(منظور از دامیننس یک ارز دیجیتال، درصد سهم ارزش دلاری آن ارز در مقایسه با ارزش دلاری کل ارزهای دیجیتال در دنیا است. یعنی یک ارز دیجیتال چه میزان از سهم بازار را به خود اختصاص داده است)

ارزش بازار رمزارزها در مقابل حوزه دیفای

ارزش بازار رمزارزها: ۹۱۶ میلیارد ۳۱ میلیون دلار

ارزش بازار حوزه دیفای: ۴۴ میلیارد ۶۱۷ میلیون دلار

افت بازار کریپتوکارنسی

شاخص ترس و طمع

شاخص نسبت به روز گذشته تغییری نداشته است.

افت بازار کریپتوکارنسی

اخبار بازار رمزارزها

رکورد هش ریت بیت کوین مجدداً شکسته شد

طبق گزارش بلاک چین دات کام، نرخ هش بیت کوین پس از افزایش حدود ۶۰ درصدی از ابتدای سال، در یکم نوامبر (۱۰ آبان) مجدداً به بالاترین حد خود در ۲۶۷ اگزاهش بر ثانیه رسید. چارلز ادواردز، بنیان‌گذار صندوق سرمایه‌گذاری «کپریول» گمان می‌کند که دلیل این اتفاق، ورود شرکت‌های بسیار کارآمد دولتی و نفتی در مقیاس بزرگ به حوزه استخراج است. او همچنین افزود که شکسته‌شدن مجدد رکورد نرخ هش اتفاقی صعودی بوده و نشانه تسلیم استخراج‌کنندگان نخواهد بود.

مشاور اقتصادی آلیانز: بیت کوین به ۱۰۰ هزار دلار نخواهد رسید

محمد العریان، مشاور اقتصادی ارشد شرکت آلیانز، به‌تازگی در مصاحبه‌ای با سی‌ان‌بی‌سی گفته است تصور نمی‌کند قیمت بیت کوین در آینده از ۱۰۰٬۰۰۰ دلار عبور کند یا اینکه این ارز دیجیتال میان سازمان‌های بزرگ مقبولیت گسترده‌ای پیدا کند. او همچنین گفته است سرمایه‌گذاران باید از ثبات فعلی قیمت‌ها استقبال کنند، زیرا این مسئله پایان بدترین بخش بازار نزولی کنونی را نشان می‌دهد.

صرافی دریبیت در جریان یک هک ۲۸ میلیون دلار از دست داد

صرافی متمرکز دریبیت (Deribit) به‌تازگی به خاطر هک‌شدن یکی از کیف‌پول‌های گرم خود ۲۸ میلیون دلار از دست داده است. به گفته این صرافی، دارایی کاربران تحت‌تأثیر این سرقت قرار نگرفته است، اما به‌دلیل بررسی‌های امنیتی تیم این پلتفرم، برداشت‌ها به‌طور موقت به حالت تعلیق درآمده‌اند. دریبیت همچنین گفته است این اتفاق تأثیری بر فعالیت‌های جاری آنها نخواهد گذاشت.

نهاد مبارزه با فساد در السالوادور: اطلاعات خرید بیت کوین دولت قابل انتشار نیست

مرکز ضدفساد و مشاور حقوقی السالوادور (ALAC)، یک سازمان غیردولتی مبارزه با فساد، به‌تازگی از انتشار اطلاعات خریدوفروش بیت کوین این کشور توسط بانک دولتی «باندسال» جلوگیری کرده است. این سازمان با تأکید بر اینکه این خریدها با بودجه عمومی انجام شده است، درخواست انتشار اطلاعات خرید بیت کوین السالوادور را به‌دلیل محرمانه‌بودن رد کرد. بانک باندسال با هدف تضمین امکان تبدیل‌پذیری بیت کوین به دلار برای شهروندان و بازرگانان، یک حساب امانی ۱۵۰ میلیون دلاری بیت کوین ایجاد کرده است. گفتنی است نجیب ابوکیله، رئیس‌جمهور السالوادور، پیش‌تر در موارد متعددی خریدهای بیت کوین دولت را در توئیتر خود اطلاع‌رسانی کرده است.

ایلان ماسک به‌تنهایی رهبری توئیتر را به دست گرفت

ایلان ماسک، پس از برکناری ۹ عضو هیئت‌مدیره توئیتر، به‌تنهایی مدیریت این شرکت را به دست گرفت. بر اساس پرونده‌ای در کمیسیون بورس و اوراق بهادار، خرید توئیتر توسط ماسک با برکناری اعضای هیئت‌مدیره نهایی می‌شد. البته، او در پاسخ به یکی از کاربران توئیتر عنوان کرد که این سازوکار موقتی خواهد بود. همچنین، ماسک از تشکیل یک «شورای متعادل‌سازی محتوا» با هدف تضمین آزادی بیان در این پلتفرم و بررسی لغو ممنوعیت‌های برخی حساب‌های توئیتر خبر داده است.

هوبی برنامه اخراج گسترده کارمندان و استعفای مدیران کلیدی خود را رد می‌کند

صرافی هوبی اعلام کرده که هیچ برنامه‌ای برای اخراج گسترده کارمندان خود ندارد. علاوه بر این، این صرافی گزارش‌هایی مبنی بر استعفای دو تن از مدیران ارشد خود در بحبوحه خرید صرافی ارزهای دیجیتال مستقر در کشور سیشل را رد کرده است. به نظر می‌رسد که کالین وو، خبرنگار چینی در ۲۹ اکتبر (هفتم آبان) به نقل از افراد نزدیک با هوبی، گزارش استعفای مدیر اجرایی و مدیر مالی این شرکت را منتشر کرده بود. همچنین، این گزارش ادعا کرده بود که هوبی برنامه‌ای را برای اخراج گسترده ۱٬۶۰۰ نفر از کارمندان خود آماده کرده است.

یک صندوق سرمایه‌گذاری به رهبری مدیر پیشین بایننس لبز ۲۰ میلیون دلار سرمایه جذب کرد

صندوق نوآوری لینگ‌فنگ، یک صندوق سرمایه‌گذاری خطرپذیر جدید به رهبری نیکول ژانگ، مدیر سابق بایننس، ۲۰ میلیون دلار برای سرمایه‌گذاری در استارت‌آپ‌های ارز دیجیتال جمع‌آوری کرد. به گفته او، این صندوق در نهایت برای جذب ۳۰ میلیون دلار هدف‌گذاری کرده است. همچنین، ژانگ عنوان کرده است که تمرکز اصلی صندوق لینگ‌فنگ توانمندسازی نخبگان وب ۲.۰ با تخصص وب ۳.۰ خواهد بود.

هودل‌نات در جریان سقوط ترا یواس‌دی نزدیک به ۱۹۰ میلیون دلار از دست داده است

طبق گزارش‌ها، هودل‌نات، پلتفرم وام‌دهی ارز دیجیتال به‌دلیل سرمایه‌گذاری در استیبل کوین الگوریتمی یواس‌تی، نزدیک به ۱۹۰ میلیون دلار ضرر کرده است. با این حال، این پلتفرم سرمایه‌گذاری خود در ترا یواس‌دی را کم اهمیت جلوه داده بود. همچنین، این گزارش‌ها نشان می‌دهند که هودل‌نات برخی از دارایی‌های دیجیتال خود را در اوایل سال جاری به یواس‌تی تبدیل کرده است.

کوین‌بیس برای ارائه تفهیم نامه در پرونده ریپل به دادگاه درخواست داد

صرافی کوین‌بیس برای ارائه یک تفهیم نامه در مورد پرونده جاری بین کمیسیون بورس و اوراق بهادار و ریپل لبز درخواست داد. این صرافی گفت که نبود شفافیت در اقدامات اجرایی قانون ارزهای دیجیتال، صرافی‌های ایالات متحده را در معرض آسیب قرار می‌دهد. کوین‌بیس در تفهیم نامه خود استدلال می‌کند که قانون اساسی تصریح کرده است که سازمان‌های دولتی قبل از اقدام باید اخطار منصفانه را مبنی بر غیرقانونی بودن رفتار ارائه کنند. به عبارت دیگر، قبل از اینکه کمیسیون بورس و اوراق بهادار قانون را اجرا کند، عموم باید راهی برای اطلاع از غیرقانونی‌بودن فعالیت داشته باشند.

حجم معاملات اوپن‌سی به کمترین میزان از ژوئن ۲۰۲۱ رسید

حجم معاملات اوپن‌سی از زمان رسیدن به رکورد تاریخی ۴.۸۶ میلیارد دلاری در ژانویه ۲۰۲۲ (دی ۱۴۰۰) ۹۴ درصد کاهش یافته است. همچنین، داده‌های تراکنش‌های دپ‌ریدار کاهش ۹۸ درصدی معاملات NFT در بازار ثانویه را از بیش از ۴۰۶ میلیون دلار در مه ۲۰۲۲ (اردیبهشت ۱۴۰۱) به ۷.۶۳ میلیون دلار در زمان انتشار خبر نشان می‌دهد. کف قیمت مجموعه «بورد ایپ یات کلاب» از ۱۴۴.۹ اتریوم در ۱ مه (۱۱ اردیبهشت) به ۶۴.۷۷ اتریوم کاهش یافته است.

درآمد سه ماهه سوم کوین شیرز در مقایسه با سه‌ماهه قبل افزایش اندکی داشته است

شرکت مدیریت دارایی ارزهای دیجیتال کوین شیرز (CoinShares) گزارش درآمد سه‌ماهه سوم خود را منتشر کرده است که نشان می‌دهد عملکرد درآمدی این شرکت در این فصل، در مقایسه با سه‌ماهه دوم سال بهبود یافته است. همچنین درآمد تعدیل‌شده پیش از محاسبه بهره، مالیات و استهلاک سرمایه این شرکت در سه‌ماهه سوم ۶.۴ میلیون پوند گزارش شده است، درحالی که این رقم در یک سال گذشته ۲۶.۱ میلیون پوند بود.

بانک مورگان استنلی: سرعت پذیرش ارزهای دیجیتال در میان سرمایه‌گذاران نهادی کند است

شینا شاه و کینجی استینمتز، دو استراتژیست غول بانکداری مورگان استنلی (Morgan Stanley)، در یادداشت اخیر خود عنوان کرده‌اند که شرکت‌های بزرگ از نظر سرمایه‌گذاری در بیت کوین و ارزهای دیجیتال به کندی پیش می‌روند. به گفته این دو تحلیلگر، اگرچه سازمان‌ها تقاضای مشتریان را به عنوان دلیلی برای ارائه محصولات مرتبط با ارزهای دیجیتال در چند ماه اخیر عنوان کرده‌اند، اما آن طور که آن‌ها انتظار داشتند تقاضا برای ارزهای دیجیتال افزایش پیدا نکرده است.

نقشه بازار

افت بازار کریپتوکارنسی

کد خبر 616466

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.