لزوم تدبیر مجلس و دولت درباره هنجارشکنی‌های اخیر

نماینده مردم خمینی‌شهر با بیان اینکه مردم روز جمعه، سیزدهم آبان‌ماه حماسه جدیدی را رقم خواهند زد، گفت: حجت بر ما مسئولان تمام است، لذا همان‌گونه که امت حزب‌الله و مردم از ما انتظار دارند باید نسبت به هنجارشکنی‌های اخیر تدبیری صورت گیرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمدتقی نقدعلی در جلسه علنی امروز _چهارشنبه یازدهم آبان‌ماه_ مجلس شورای اسلامی در تذکری اظهار کرد: مردم به‌یقین روز جمعه _سیزدهم آبان‌ماه_ حماسه جدیدی را رقم خواهند زد و بر مسئولان به خصوص نمایندگان مجلس حجت تمام است زیرا استکبار جهانی، اسرائیل صهیونیست و دست‌نشانده‌های منطقه که گمان کردند با برخی مشکلات پیش آمده راه نفوذ برایشان هویدا شده با خون شهدای عزیزمان در این ایام به خصوص خون شهدایی که بر سنگفرش حرم احمد بن موسی (ع) جاری شد یک بار دیگر انقلاب بیمه شد.

نماینده مردم خمینی‌شهر در مجلس شورای اسلامی افزود: مسئولان به ویژه نمایندگان مجلس باید نسبت به بحث هنجارشکنی‌های اخیر تدبیر کنند، امت حزب‌الله و مردم از ما انتظار دارند که به برخی از مسائلی که در مورد دانشگاه‌ها به گوش می‌رسد و همچنین در مورد برخی هنجارشکنی‌ها تدبیر کنیم البته این تدبیر با عقلانیت و زمان‌شناسی باید انجام شود.

وی یادآور شد: غفلت ما از طرف خانواده شهدا، رزمندگان و ایثارگران نابخشودنی خواهد بود، امت حزب‌الله همان گونه که جمعه گذشته حجت را بر ما تمام کرد این جمعه نیز باید حماسه جدیدی را رقم بزند، از سوی دیگر نوبت ما مسئولان است که ضمن برخورد با سوءمدیریت‌ها و مبارزه با فساد با هنجارشکنی‌ها و این فسادهای اخلاقی نیز مبارزه کنیم.

نقدعلی در ادامه با اشاره به وضعیت نامناسب مدارس گفت: معلمان مدارس حقوق ناچیزی دریافت می‌کنند و لازم است در این خصوص اقدامات لازم انجام شود.

کد خبر 616362

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.