باشگاه‌های انگلیسی مخالف درخواست تیم ملی آرژانتین!

روزنامه‌های ورزشی امروز کشور انگلیس، خبرهای مختلفی را پوشش داده‌اند که خواندن آن‌ها خالی از لطف نیست.

به گزارش خبرنگار ایمنا، روزنامه‌های مختلف انگلیسی خبرهای ورزشی این کشور را به صورت روزانه در یک بسته خبری مورد بررسی قرار داده‌اند که از نقل‌وانتقالات گرفته تا خبرهایی درخصوص سایر رشته‌ها تحت پوشش آن است.

بسته خبری امروز _چهارشنبه یازدهم آبان‌ماه ۱۴۰۱_ به شرح زیر است:

سان:

* گفته می‌شود بارسلونا میکل آرتتا را به عنوان سرمربی بعدی خود، برای جانشینی ژاوی هرناندز در نظر گرفته است.

* آنتونی مارسیال پس از رفع مصدومیتش، به تمرینات منچستریونایتد بازگشت و این خبر خوبی برای اریک تن هاخ سرمربی شیاطین سرخ بود.

دیلی میرر:

* ای جنت مسوت اوزیل پس از پیوستن پیر امریک اوبامیانگ مهاجم سابق آرسنال به چلسی در تابستان، وفاداری و رویکرد او را زیر سوال برد.

* در میان گزارش‌هایی مبنی براینکه ای جنت دیگو دالوت، خورخه مندس، در تلاش است تا جدایی او از منچستریونایتد را تسهیل کند، آینده او در جمع شیاطین سرخ همچنان نامشخص است.

* ای جنت فاکوندو پلیستری تأیید کرد که این ملی‌پوش اروگوئه‌ای احتمالاً پس از جام جهانی، منچستریونایتد را ترک خواهد کرد.

* لیورپول در حال برنامه ریزی برای جذب کنراد لایمر، ستاره لایپزیگ است، زیرا یورگن کلوپ تلاش می‌کند تا در تابستان آینده، خط هافبک تیم خود را تقویت کند.

دیلی استار:

* اندی کارول مهاجم سرشناسی که سابقه حضور در لیگ برتر انگلیس را دارد، در تابستان آینده به کلوب بروخه بلژیک خواهد پیوست که در حال‌حاضر در حال حاضر نمایش خوبی در لیگ قهرمانان اروپا از خود نشان داده است.

* گفته می‌شود که ادن هازارد به دنبال بازگشت اونای امری به لیگ برتر با استون ویلا، آماده همکاری با این سرمربی اسپانیایی در ورزشگاه ویلا پارک است.

دیلی اکسپرس:

* سنول گونش، سرمربی بشیکتاش اذعان کرده است که دله آلی از زمان جدایی قرضی از اورتون در تابستان، کمتر از حد انتظار عمل کرده است.

* منچستریونایتد قصد دارد تابستان آینده یک مهاجم طراز اول را برای رقابت با ارلینگ هالند که در سیتی روزهای بسیار خوبی را پشت سر می‌گذارد، جذب کند.

* براساس گزارش‌ها، فرنکی دی یونگ، ستاره بارسلونا، تصمیمش گرفته است و نمی‌خواهد در پنجره نقل و انتقالات ژانویه، تیم را ترک کند.

دیلی میل:

* باشگاه‌های لیگ برتر انگلیس، درخواست آرژانتین را برای کنار گذاشتن بازیکنان این کشور از مسابقات باشگاهی قبل از جام جهانی رد خواهند کرد.

* کریستال پالاس می ترسد که ویلفرد زاها در پایان فصل قراردادش را تمدید نکند و جدا شود، علی‌رغم اینکه باشگاه به طور شفاهی از قصد خود برای امضای قرارداد جدید با او، سخن گفته است.

کد خبر 616346

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.