راه‌اندازی بات مکالمه هوش مصنوعی در واتس‌اپ برای رانندگان دهلی

رونمایی از واتس‌اپ چندزبانه برای خدمات رانندگی در پی یک پروژه آزمایشی در لاکنو، پایتخت ایالت اوتار پرادش، نشان از استقبال بسیاری از کاربران جدید داشته است و اوبر را به پیاده‌سازی برنامه در این شهر سوق داده است.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، رانندگان اوبر، یک سرویس هم‌سفری آنلاین، به‌زودی قادر خواهند بود از «بات مکالمه» مجهز به هوش مصنوعی برای ثبت سفرهای خود در پلتفرم تجاری واتس‌اپ بهره بگیرند. گزارش‌ها حاکی از آن است که دهلی، دومین شهر پرجمعیت هند، از نظر وسعت در لیست بهترین شهرهای اوبر برای پیاده‌سازی پروژه جدید، که پیش از این به صورت آزمایشی در لاکنو اجرا شد، قرار دارد، ضمن این‌که شرکت مسافربری تقاضاهای زیادی را برای این خدمات از سوی رانندگان این شهر دریافت کرده است.

نرم‌افزار چندزبانه

بات مکالمه جدید اوبر به وسیله بستر ارتباطی ابرمحور و مشارکت کمپانی‌های متخصص مختلف توسعه یافته است و به عنوان "WhatsApp to Ride" نامگذاری شده است. این نرم‌افزار رانندگان را قادر می‌کند از پلتفرم بات مکالمه شرکت مخابراتی اینفوبیپ برای تسهیل امور رانندگان نظیر رزرو سفر بهره بگیرند. علاوه بر این، بات مکالمه جدید به مشتریان و کاربران امکان برقراری ارتباط با برندهای معروف دنیا را می‌دهد که این امر به سهم خود در افزایش آگاهی آن‌ها از روش سفر مورد علاقه این افراد و همچنین عموم مردم نقش مهمی ایفا خواهد کرد.

راه‌اندازی بات مکالمه هوش مصنوعی در واتس‌اپ برای رانندگان دهلی

گزارش‌ها حاکی از آن است که پلتفرم واتس‌اپ در حال حاضر تنها بیش از ۴۰۰ میلیون کاربر در هندوستان دارد که بات مکالمه جدید، مشتریان اوبر را قادر به ارسال پیامک به مرکز تجاری اوبر، اسکن یک بارکد یا کلیک روی یک لینک برای برقراری ارتباط با اوبر می‌کند. این قابلیت جدید از امنیت کافی برخوردار است و بنابراین، رانندگان و سایر کاربران می‌توانند با اطمینان از فاش نشدن اطلاعات شخصی خود به استفاده از آن بپردازند.

شرکت اوبر هدف خود از ارائه خدمات جدید از طریق پلتفرم واتس‌اپ را تسهیل بهره‌گیری از سفرهای خود برای مشتریان و در نتیجه جذب افراد بیشتر معرفی کرده است و توسعه تجاری را در لیست سایر اهداف خود از این اقدام قرار داده است.

راه‌اندازی بات مکالمه هوش مصنوعی در واتس‌اپ برای رانندگان دهلی

کد خبر 616141

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.