۱۰ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۰
آسفالت بلوار ۲۴متری لردگان

شهردار لردگان گفت: عملیات آسفالت باند شمالی و جنوبی بلوار ۲۴متری فلسطین نبش میدان آزادگان شهر، اجرا شده است.

ذوالفقار حیدری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: عملیات آسفالت باند شمالی و جنوبی بلوار ۲۴ متری فلسطین به مساحت دو هزار و ۲۰۰ مترمربع از محل اعتبارات قیر رایگان شهرداری لردگان اجرا شد.

وی افزود: آسفالت این معبر که بخشی از کمربند شمالی لردگان است، ترافیک ورودی بلوار شهدای شهر را کاهش می‌دهد.

شهردار لردگان خاطرنشان کرد: وزیر کشور طی نامه‌ای به استاندار چهارمحال‌وبختیاری ارتقای درجه شهرداری لردگان را از هفت به هشت را ابلاغ کرد، درحال‌حاضر در استان چهارمحال‌وبختیاری به غیر از شهرداری شهرکرد که درجه ۱۰ را دارد، تنها شهرداری‌های بروجن و لردگان دارای درجه هشت هستند.

حیدری ادامه داد: ارتقای درجه شهرداری لردگان که با پیگیری‌های فراوان به دست آمده است، می‌تواند به این نهاد در جذب بهتر اعتبارات و گسترش ساختار سازمانی کمک کند.

وی با اشاره به الحاق بعضی محله‌ها به شهر، تصریح کرد: شهرداری نسبت به احداث جوی و جدول، مهار آب‌های سطحی و در بعضی مناطق آسفالت اقدام کرده است، علاوه بر هشت پروژه عظیم عمرانی که در شهر اجرا می‌شود، از منابع داخلی شهرداری نیز مناقصات خدمات و فضای سبز، مناقصات جوی و جدول و رنگ‌آمیزی جداول را داریم.

شهردار لردگان با بیان اینکه دگرگونی مبلمان شهری در دستور کار است، گفت: گره‌های ترافیکی و موضوع میادین شهری را دنبال می‌کنیم و به‌طورقطع، تحول بزرگی برای شهروندان خواهیم داشت.

کد خبر 616134

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.