گلایه مالکان زمین‌های شهرک آبشار از نبود انشعابات+ پاسخ شهردار

مالکان زمین در شهرک آبشار گلپایگان نسبت به تخصیص نیافتن انشعاب آب، برق و گاز گلایه‌مند هستند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، خریداران زمین در شهرک آبشار گلپایگان معروف به زمین‌های آقای سلوکی فاز دو، ساخت‌وساز انجام داده‌اند، اما نمی‌توانند انشعاب آب، برق و گاز دریافت کنند.

برخی شهروندان گلپایگانی می‌گویند: با هزار امید و آرزو اقدام به ساخت مسکن در زمین‌هایمان کردیم، اما هیچ‌گونه خدماتی از قبیل آب، برق و گاز به ما داده نمی‌شود؛ به هرکدام از ادارات مربوطه نیز مراجعه کردیم می‌گویند تا چندین مالک به صورت انبوه اقدام به ساخت‌وساز نکنند، هیچ‌گونه مجوز آب و برق صادر نمی‌شود.

آنان تاکید می‌کنند: اگر قرار بر ارائه نشدن خدمات آب، برق و گاز است، چرا مجوز مسکونی برای این زمین‌ها صادر شده و از کشاورزی به مسکونی تغییر کاربری پیدا کرده است، مهم‌تر از همه اینکه چرا شهرداری گلپایگان پروانه ساخت صادر می‌کند، اما خدمات آب، برق و گاز ارائه نمی‌شود.

عده‌ای از شهروندان گلپایگان در تماس با خبرگزاری ایمنا نسبت به این شرایط اعتراض کرده‌اند و خواهان رسیدگی فوری مسئولان مربوطه هستند.

شهروندان می‌توانند مشکلات خود را از طریق تماس با شماره تلفن ۸_۳۵۵۴۴۱۱۲ در اختیار این رسانه قرار دهند؛ دستگاه‌ها و نهادهای مسئول نیز می‌توانند برای پاسخ‌گویی به شهروندان از همین طریق اقدام کنند.

شهرک آبشار در طرح تفصیلی دیده شده است / لزوم دریافت انشعابات از شرکت‌های خدمات‌رسان

پیمان شکرزاده، شهردار گلپایگان با بیان اینکه مسئله مطرح شده در حیطه وظایف شهرداری نیست، گفت: شهرداری به تکلیف قانونی خود مبنی بر صدور پروانه عمل کرده است و مابقی موارد در چارچوب وظایف شهرداری نیست.

شهردار گلپایگان خاطرنشان کرد: طرح تفصیلی مصوب، مورد تأیید و رؤیت تمام دستگاه‌ها قرار گرفته و شهرداری در محدوده مسکونی اقدام به انجام وظایف قانونی خود کرده است، سایر دستگاه‌های خدمات‌رسان نیز طبق ضوابط عمل خواهند کرد.

شکرزاده تاکید کرد: شهرداری مکلف به صدور پروانه ساخت برای زمین‌های دارای کاربری مسکونی است و مالکان زمین برای دریافت انشعابات آب، برق و گاز باید به شرکت‌های خدمات‌رسان در این حوزه مراجعه کنند.

وی اظهار کرد: شهرک آبشار در طرح تفصیلی دیده شده و کاربری مسکونی دریافت کرده است؛ لذا شهرداری مکلف به صدور پروانه ساخت برای مالکان زمین در شهرک آبشار است.

کد خبر 616091

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.