خسرو حیدری برای سوپرجام با کسی شوخی ندارد!+عکس

استقلال تهران روز چهارشنبه _ یازدهم آبان‌ماه _ از ساعت ۱۶ در ورزشگاه شهید باهنر کرمان برای برگزاری دیدار سوپرجام به مصاف نساجی مازندران خواهد رفت.

به گزارش خبرنگار ایمنا، پس از اتمام هفته یازدهم لیگ برتر سازمان لیگ به دلیل حضور تیم ملی ایران در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر تصمیم به تعطیلی یک‌ماهه مسابقات لیگ برتر گرفت، اما جالب است بدانید در این بین دوتیم نساجی مازندران و استقلال تهران به دلیل برگزاری دیدار سوپرجام هنوز به استقبال تعطیلات نرفته‌اند.

آبی‌پوشان پایتخت و شاگردان ساکت الهامی روز چهارشنبه _یازدهم آبان‌ماه_ از ساعت ۱۶ در ورزشگاه شهید باهنر کرمان برای کسب جام به تقابل با یکدیگر می‌پردازند. به دلیل نزدیک بودن این مسابقه «ریکاردو ساپینتو» سرمربی استقلال علاوه بر اینکه اجازه تعطیل شدن تمرینات آبی‌ها را صادر نکرده برای حضور ملی‌پوشان خود در این رقابت با کادر فنی تیم ملی ایران هم به توافق رسیده است.

تصاویر منتشر شده از تمرین روز گذشته استقلال نشان می‌دهد که خسرو حیدری با جدیت خاصی به گفت‌وگو با بازیکنان این تیم پرداخته تا آن‌ها در نخستین گام بتوانند این جام را به خانه ببرند. چهره مربی استقلال هنگام صحبت کردن با بازیکنان آبی‌پوش کاملاً جدی است، از همین رو می‌توان گفت به احتمال فراوان خسرو حیدری به آن‌ها اعلام کرده که برای کسب سوپرجام باید تمام توان خودشان را به کار بگیرندف زیرا کادر فنی استقلال برای پیروزی در این دیدار کاملاً مصصم و با برنامه جلو می‌رود.

خسرو حیدری برای سوپرجام با کسی شوخی ندارد!+عکس

کد خبر 615826

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.