خانه محیط‌ زیست شهرداری افتتاح می‌شود

شهردار گلشهر از راه‌اندازی خانه محیط زیست خبر داد و گفت: اگر هوای پاک در شهر نباشد، شهروندان با وجود سطح بالای توسعه‌یافتگی نیز احساس آسایش و آرامش نخواهند داشت.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مصطفی محمودی امروز _یکشنبه هشتم آبان‌ماه_ در حاشیه بازدید مدیرکل محیط زیست استان اصفهان از خانه محیط زیست شهرداری گلشهر، اظهار کرد: براساس دستورالعملی که برای شهرها ابلاغ شده است، ارگان‌ها باید برای ایجاد خانه محیط زیست به شهرداری‌ها کمک کنند.

وی افزود: در بازدید کارشناسان اداره کل محیط زیست استان از گلشهر و در مجاورت گلخانه شهرداری، محلی برای خانه محیط زیست جانمایی شده است.

شهردار گلشهر خاطرنشان کرد: شهرداری در راستای تحقق اهداف زیست‌محیطی و با مشارکت جوانان از این گلخانه استفاده می‌کند.

محمودی تصریح کرد: یکی از دغدغه‌های مدیریت شهری گلشهر توجه به توسعه پایدار شهری در حوزه محیط‌زیستی است، زیرا اگر هوای پاک در شهر وجود نداشته باشد، شهروندان با وجود سطح بالای توسعه‌یافتگی نیز آسایش و آرامش نخواهند داشت.

وی گفت: یکی از رسالت‌های بزرگ مدیریت شهری پاک نگه‌داشتن زمین و آب و هوا است؛ شهرداری گلشهر به منظور تحقق این مهم در سطح شهرستان پیشگام است و امیدوارم با مساعدت اداره کل محیط زیست استان بتوانیم در حوزه زیست‌محیطی قدم‌های مثبتی برداریم.

به گزارش ایمنا، احداث کارگاه مشاغل مزاحم شهری گلشهر یکی از دغدغه‌های شهرداری در دوره قبل و دوره جدید است که پیگیری‌هایی نیز انجام شده است؛ قرار است این پروژه مهم در زمینی به مساحت ۱۰ هکتار در فاز نخست احداث شود؛ امروز مدیر کل محیط زیست استان در رأس هیئتی، به اتفاق فرماندار گلپایگان، شهردار و اعضای شورای اسلامی گلشهر از جانمایی احداث شهرک صنعتی و کارگاه مشاغل مزاحم شهری گلشهر بازدید کردند.

کد خبر 615671

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.