شاهرخ بیانی: استقلال به جایگاه خودش رسیده است/ دفاع اتوبوسی تشکیل نمی‌دهیم

مربی تیم فوتبال هوادار تهران گفت: می‌دانیم در زمین به‌دنبال چه هستیم، باتوجه به تفکر سرمربی هوادار، هدف‌مان انجام فوتبال زیبا است و نمی‌خواهیم برابر استقلال اتوبوسی دفاع کنیم‌.

به گزارش خبرنگار ایمنا، شاهرخ بیانی پیش از تقابل تیم فوتبال هوادار تهران برابر استقلال در چارچوب هفته یازدهم لیگ‌برتر در کنفرانس‌خبری اظهار کرد: خوشحالم که استقلال به جایگاه خودش رسیده است. ما نیز بازی سختی برابر آن‌ها داریم. تمام جوانی‌ام را در این تیم گذاشتم. استقلال تیم پرافتخاری است و در طرف مقابل هوادار تیم جوانی است و می‌دانیم در این بازی چه می‌خواهیم و به‌دنبال این هستیم تا یک بازی خوبی را به نمایش بگذاریم.

وی افزود: تمام تفکر سرمربی تیم ما، فوتبال زیباست و اصلاً دنبال فوتبال اتوبوسی نیستیم. می‌خواهیم بازیکنان‌مان توپ را به‌سمت زمین حریفان حرکت دهند. ۱۰ بازی قبلی هوادار نشان می‌دهد که در آمار، مالکیت توپ و تعداد پاس‌های ما بالا بوده است. ما دنبال بازی‌های خوب هستیم و امیدوارم فردا یک بازی زیبا را برابر استقلال شاهد باشیم.

مربی تیم فوتبال هوادار در پایان تصریح کرد: ما روبروی استقلال تا به حال نباخته‌ایم و یک بازی دوستانه هم مقابل استقلال انجام دادیم؛ می‌دانیم استقلال چه نقاط ضعف و قوتی دارد، روی این مسائل کار کرده‌ایم و امیدوارم مزد تلاش‌هایمان را بگیریم.

کد خبر 615152

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.