حکم شهردار شهرکرد از سوی وزیر کشور صادر شد

رئیس شورای اسلامی شهر شهرکرد گفت: مطابق قانون حکم انتصاب شهرداران مراکز استان‌ها توسط وزیر کشور صادر می‌شود که حکم شهردار شهرکرد نیز برابر روند قانونی و اداری تعریف شده صادر خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مصطفی حیدری امروز _دوشنبه دوم آبان‌ماه_ در دیدار با رئیس و عضو هیئت مدیره سازمان ملی زمین و مسکن، اظهار کرد: طبق توافق‌نامه سفر ریاست جمهوری جهت رفع وضعیت زیرساختی شهرک منظریه، باید ۲۰۰ میلیارد تومان برای ایجاد زیرساخت‌های لازم در منظریه به شهرداری شهرکرد واگذار شود.

وی با بیان اینکه در سفر ریاست جمهوری توافقنامه‌ای بین اداره‌کل راه و شهرسازی استان با شهرداری شهرکرد برای ایجاد زیرساخت‌های محله منظریه امضا شد، ادامه داد: تکمیل زیرساخت‌ها در گرو تأمین و دریافت اعتبارات ۲۰۰ میلیارد تومانی از اداره‌کل راه و شهرسازی استان است.

رئیس شورای اسلامی شهر شهرکرد تصریح کرد: در دیدار با رئیس و عضو هیئت مدیره سازمان ملی زمین و مسکن در خصوص پرداخت این اعتبار به شهرداری مقرر شد تا یک ماه آینده در ازای ۲۰۰ میلیارد تومان زمین‌هایی با قیمت کارشناسی روز تحویل شهرداری شود.

امضای حکم شهردار شهرکرد از سوی وزیر کشور

وی در خصوص امضای حکم «محمدحسین واحدیان» به عنوان شهردار شهرکرد از سوی وزیر کشور، گفت: تمام اقدامات و مکاتبات قانونی و اداری لازم برای صدور حکم شهردار شهرکرد در وزارت کشور انجام شده است و به‌زودی حکم وی از سوی وزیر کشور امضا می‌شود.

حیدری اضافه کرد: مطابق قانون حکم انتصاب شهرداران مراکز استان‌ها توسط وزیر کشور صادر می‌شود که صدور این احکام برابر روند قانونی و اداری تعریف شده دنبال می‌شود و حکم شهردار شهرکرد نیز برابر همین روند قانونی صادر خواهد شد.

کد خبر 614278

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.