برقراری بیش از ۲۰۰ تماس با سامانه ۱۳۷ شهرداری

شهردار خمین با بیان اینکه ماهیانه حدود ۲۵۰ تماس توسط شهروندان با سامانه۱۳۷ شهرداری برقرار می‌شود، گفت: بیشترین درخواست‌ها مربوط به خدمات شهری و نظافت، لکه‌گیری آسفالت و جمع‌آوری سگ‌های ولگرد است.

حمید احمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: سامانه ۱۳۷ با هدف ایجاد فرصتی برابر برای تمام شهروندان، رفع مشکلات و معضلات شهری، مدیریت غیرمستقیم آنان بر شهر و ارتباط بیشتر شهروندان با مدیران ارشد شهرداری، راه‌اندازی شده است.

وی افزود: سامانه ۱۳۷ یک سامانه الکترونیک است که تمام پیام‌ها، درخواست‌ها و شکایات شهروندان را به صورت الکترونیکی ثبت و ضبط می‌کند و این درخواست‌ها روزانه به واحدها و حوزه‌های مختلف شهرداری برای بررسی ارجاع می‌شود تا به نتیجه برسد.

شهردار خمین خاطرنشان کرد: روند کاری سامانه ۱۳۷ موجب می‌شود شهروندان مراجعه حضوری به شهرداری نداشته باشند و درخواست‌های آنان طی تماس با این سامانه سریعاً پیگیری می‌شود.

احمدی با بیان اینکه ماهیانه حدود ۲۵۰ تماس توسط شهروندان با سامانه ۱۳۷ گرفته می‌شود که مربوط به حوزه‌های مختلف شهرداری است، تصریح کرد: بیشترین درخواست‌ها مربوط به خدمات شهری و نظافت، لکه‌گیری آسفالت و جمع‌آوری سگ‌های ولگرد است. این درخواست‌ها در جلسات مختلف مطرح و تماس‌های تکراری شهروندان پس از انجام کار به آنان اطلاع داده می‌شود.

وی تاکید کرد: سامانه دیگری به نام سامانه رسیدگی به شکایت شهروندان وجود دارد که متعلق به اداره کل بازرسی استان مرکزی است و افرادی که شکایت‌های خاص از مسائل شخصی خود با شهرداری دارند، باید به این سامانه مراجعه کنند، نتیجه پس از پیگیری به بازرسی کل ابلاغ و به صورت الکترونیکی و پیامک به مخاطبان اعلام می‌شود.

شهردار خمین گفت: شهرداری بر عملکرد پیمانکاران فضای سبز، خدمات شهری و عمرانی نظارت دارد و چنانچه مشکلی وجود داشته باشد به مسئول مربوطه اعلام می‌کند تا پیمانکار پیگیر حل مسئله شود؛ نمی‌گذاریم کار به جایی برسد که شهروندان از شهرداری به بازرسی کل شکایت کنند.

احمدی افزود: نظارت کامل بر پروژه‌های عمرانی، فضای سبز و خدمات شهری انجام و چنانچه تخلفی اتفاق بیفتد، بررسی و به شکایات رسیدگی می‌شود.

کد خبر 613986

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.