روند مثبت بازار کریپتوکارنسی

بیت‌کوین در سطح تراکمی قرار گرفته است، از سقف فشار روی قیمت وارد می‌شود و از سمت کف شاهد حمایت خوبی از این رمزارز هستیم، باید دید که روند به کدام سمت تغییر حرکت خواهد داد؛ پیش‌بینی می‌شود با وجود کف‌سازی خوب بیت‌کوین حرکت به سمت سقف باشد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، آخرین تحولات قیمتی رمزارزهای برتر بازار به شرح زیر است:

بیت‌کوین (BTC): ۱۹ هزار ۱۷۵ دلار

تغییرات: رشد ۰.۷۶ درصدی

اتریوم (ETH): یک هزار ۳۰۰ دلار

تغییرات: رشد ۱.۲۱ درصدی

بایننس‌کوین (BNB): ۲۶۹ دلار و ۹۵ سنت

تغییرات: رشد ۱.۰۷ درصدی

ریپل (XRP): ۰.۴۵۹ دلار

تغییرات: رشد ۳.۴۵ درصدی

کاردانو (ADA): ۰.۳۴۷ دلار

تغییرات: رشد ۲.۷۴ درصدی

سولانا (SOL): ۲۷ دلار و ۸۰ سنت

تغییرات: افت ۰.۵۰ درصدی

دوج‌کوین (DOGE): ۰.۰۵۹۳ دلار

تغییرات: رشد ۱.۱۵ درصدی

پالیگان (Polygon): ۰.۸۲۲ دلار

تغییرات: رشد ۱.۶۷ درصدی

پولکادات (DOT): پنج دلار و ۸۲ سنت

تغییرات: افت ۰.۳۰ درصدی

ترون (TRON): ۰.۰۶۱۲ دلار

تغییرات: افت ۱.۵۳ درصدی

اوالانچ (Avalanche): ۱۵ دلار و ۶۷ سنت

تغییرات: رشد ۴.۴۷ درصدی

تحلیل تکنیکال بیت کوین

روند مثبت بازار کریپتوکارنسی

حمایت: ۱۸ هزار ۹۵۷ دلار

مقاومت: ۲۴ هزار ۲۸۱ دلار

پیش بینی: بیت کوین در یک سطح تراکمی قرار گرفته است، از سقف فشار روی قیمت وارد می‌شود و از سمت کف شاهد حمایت خوبی از این رمزارز هستیم، باید دید که روند به کدام سمت تغییر حرکت خواهد داد، پیش بینی می‌شود با وجود کف سازی خوب بیت کوین حرکت به سمت سقف باشد.

(سیگنالی درخصوص خریدوفروش نیست.)

دامیننس

دامیننس بیت کوین: ۴۱.۹۸ درصد

دامیننس اتریوم: ۱۸.۱۶ درصد

روند مثبت بازار کریپتوکارنسی

(منظور از دامیننس یک ارز دیجیتال، درصد سهم ارزش دلاری آن ارز در مقایسه با ارزش دلاری کل ارزهای دیجیتال در دنیا است. یعنی یک ارز دیجیتال چه میزان از سهم بازار را به خود اختصاص داده است.)

ارزش بازار رمزارزها در مقابل حوزه دیفای

ارزش بازار رمزارزها: ۸۳۵ میلیارد ۱۱۶ میلیون دلار

ارزش بازار حوزه دیفای: ۴۰ میلیارد ۷۴۷ میلیون دلار

روند مثبت بازار کریپتوکارنسی

شاخص ترس و طمع

روند مثبت بازار کریپتوکارنسی

اخبار بازار رمزارزها

هکرهای الیمپوس دائو تمام وجود دزدیده شده را برگرداندند

روز گذشته، هکرها از باگ موجود در یکی از قراردادهای هوشمند الیمپوس دائو (Olympus DAO) به نام «BondFixedExpiryTeller» استفاده کرده و با استفاده از آن حدود ۳۰۰,۰۰۰ دلار دارایی را دزدیدند. حال این هکرها وجوه دزدیده شده را برگردانده‌اند و داده‌های سایت اتراسکن (Etherscan) هم تراکنش مربوطه را تأیید کرده است. انجمن الیمپوس دائو نیز تمام بازارهای آسیب‌دیده را بسته است و قصد دارد غرامت تمام آسیب‌دیدگان را به‌طور کامل و از طریق قرارداد یا ایردراپ جبران کند.

ادغام اتریوم باعث توقف فعالیت میلیاردها دلار پردازنده گرافیکی شده است

براساس داده‌های کریپتوکوانت (CryptoQuant)، تغییر سازوکار بلاک چین اتریوم به مدل اجماع اثبات سهام باعث شده است که فعالیت حدود ۸.۱ میلیارد دلار پردازنده گرافیکی (GPU) متوقف شود. پردازنده‌های گرافیکی منبع قدرت محاسباتی تأیید تراکنش‌ها و کسب پاداش در بلاک چین اثبات کار اتریوم بودند. ماینرهای اتریوم برای مثال در ماه مه ۲۰۲۲ (اردیبهشت) نرخ هشی به اندازه ۱.۰۶ پتاهاش بر ثانیه را برای بلاک چین این ارز دیجیتال ارائه می‌کردند و هرگز تغییر چندانی در رویه خود ایجاد نکردند. ویتالیک بوترین، یکی از بنیان‌گذاران اتریوم نیز در گذشته در مورد وفاداری طولانی ماینرهای اتریوم اظهارنظر کرده و گفته بود که عجله نکردن ماینرها برای فروش دارایی‌های خود دلگرم‌کننده و شگفت‌انگیز است.

افزایش ۱۴ درصدی موجودی بزرگ‌ترین نهنگ‌های اتریوم در چند هفته اخیر

در طی چند هفته اخیر، موجودی نهنگ‌های بزرگ اتریوم به‌طور قابل‌توجهی افزایش یافته است. داده‌های پلتفرم سنتیمنت (Santiment) نشان می‌دهد که در فاصله کمتر از یک ماه پس از پیاده‌سازی به‌روزرسانی Merge اتریوم، موجودی بزرگ‌ترین نهنگ‌های اتریوم که حداقل یک میلیون اتریوم در اختیار دارند، ۱۴ درصد افزایش یافته است. لازم به ذکر است که این نهنگ‌ها، اتریوم‌های فروخته‌شده توسط نهنگ‌هایی را خریداری کرده‌اند که موجودی آن‌ها بین ۱۰۰ تا یک میلیون اتریوم است.

توسعه‌دهندگان NFT‌ها تاکنون بابت حق امتیاز خود ۱.۸ میلیارد دلار به دست آورده‌اند

داده‌های شرکت گلکسی دیجیتال (Galaxy Digital) نشان می‌دهد که سازندگان توکن‌های غیرمثلی (NFT) مبتنی بر اتریوم تاکنون توانسته‌اند بیش از ۱.۸ میلیارد دلار بابت حق امتیاز خود کسب کنند. منظور از حق امتیاز درصدی از معامله است که سازندگان آثار هنری مذکور از فروش‌های ثانویه به دست می‌آورند. شرکت یوگا لبز (Yuga Labs) که مجموعه NFTهای زیادی مثل بورد ایپ یات کلاب (Bored Ape Yacht Club) را توسعه داده، در مجموع بیش از ۱۴۷.۶ میلیون دلار حق امتیاز کسب کرده است.

گوین وود از سِمت مدیرعاملی شرکت پریتی کناره‌گیری خواهد کرد

گوین وود (Gavin Wood)، بنیان‌گذار پولکادات، قصد دارد از سمت مدیرعاملی شرکت پریتی (Parity) کناره‌گیری کند. به نظر می‌رسد بیورن واگنر (Björn Wagner)، یکی از بنیان‌گذاران پریتی، جایگزین او شود. پریتی یکی از شرکت‌های کلیدی در توسعه اکوسیستم بلاک چین پولکادوت محسوب می‌شود. وود در بیانیه خود گفته که نقش مدیرعاملی هرگز آن چیزی نبوده که او آرزویش را داشته است و این به مدت‌ها قبل از پریتی برمی‌گردد. طبق گفته‌های وود، او تنها برای مدت کوتاهی می‌توانسته است مدیرعامل پریتی باشد، اما این شغل جایی نیست که بتواند خوشبختی ابدی را در آن پیدا کند.

نقشه بازار

روند مثبت بازار کریپتوکارنسی

کد خبر 613844

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.