تارتار: باید مقابل گل‌گهر باهوش عمل کنیم/ تمرکز لازمه نتیجه‌گرفتن است

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت: برای اینکه بتوانیم دست‌پر از زمین مسابقه مقابل گل‌گهر خارج شویم باید باهوش عمل کنیم و کم‌اشتباه باشیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مهدی تارتار پیش از دیدار تیم فوتبال ذوب‌آهن برابر گل‌گهر سیرجان در کنفرانس‌خبری اظهار کرد: امسال همه بازی‌ها سخت است و به‌دنبال آن مصاف در برابر تیم خوب گل‌گهر نیز یکی از تقابل‌های دشوار به‌شمار می‌رود؛ چرا که این تیم در دو سه سال گذشته، شخصیت خوبی را برای خود ایجاد کرده است؛ آنان کادرفنی مجرب و پرافتخاری دارند و همچنین تیم قابل‌احترامی هستند.

وی افزود: کار ما مقابل گل‌گهر سخت است و باید خیلی باهوش باشیم؛ تیم‌های امیر قلعه‌نویی تهاجمی‌اند و با تعداد نفرات زیادی به دروازه حریفان خود حمله می‌کنند. اگر باهوش باشیم، می‌توانیم از فضای ایجاد شده بین بازیکنان گل‌گهر به‌سود خودمان استفاده کنیم.

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن ادامه داد: اگر راه‌های نفوذ گل‌گهر را ببندیم و ارتباط خط‌دفاع و خط‌حمله گل‌گهر را قطع کنیم، می‌توانیم روز خوبی را پشت‌سر بگذاریم. بازیکنانم باید تمرکز بالایی داشته باشند و کم‌اشتباه باشند؛ اگر اشتباه نداشته باشیم، می‌توانیم دست‌پر از زمین مسابقه خارج شویم.

تارتار در خصوص شایعات حذف تیم‌ملی از جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطر تاکید کرد: من خیلی در جریان نیستم؛ اما ماجرای بی‌اساسی است و معنی و مفهومی ندارد، حق ما حضور در جام‌جهانی است.

وی در پایان درخصوص نفرات همراه ذوب‌آهن در جدال مقابل گل‌گهر خاطرنشان کرد: محرومی برای این دیدار نداریم؛ اما همچنان مسعود ابراهیم‌زاده دوران نقاهت را پشت‌سر می‌گذارد و سجاد جعفری نیز دچار مصدومیت شده است.

کد خبر 613555

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.