لیونل مسی تیم‌های مدعی جام جهانی قطر را مشخص کرد!

فوق ستاره آرژانتینی از برزیل و فرانسه به عنوان مدعیان قهرمانی در جام جهانی ۲۰۲۲ نام برد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، لیونل مسی، برزیل و فرانسه را به عنوان تیم‌های مورد علاقه خود برای قهرمانی در جام جهانی قطر در سال جاری معرفی کرده است.

این رویداد بزرگ در قطر از بیستم نوامبر آغاز می‌شود و تیم‌های ملی برتر جهان برای کسب عنوان قهرمانی مبارزه می‌کنند. فرانسه مدافع عنوان قهرمانی است، اما تیم‌های زیادی وجود دارند که امیدوارند تا جام قهرمانی را بالای سر ببرند. مسی فوق ستاره آرژانتین، از کیلیان امباپه و نیمار همبازی‌های خود پاری سن ژرمن به عنوان نامزدهای قهرمانی به ترتیب همراه با فرانسه و برزیل نام برده است.

ستاره آرژانتینی به رسانه DIRECTV Sports گفت: "من همیشه همه تیم‌های بزرگ را مدعی می‌دانم، اما اگر مجبور باشم انتخاب کنم، برزیل و فرانسه دو نامزد بزرگ برای قهرمانی در جام جهانی هستند. آنها برای مدت طولانی گروه [بازیکنان] هماهنگی را داشتند و خوب کار می‌کردند. فرانسه، جدای از آخرین یورو که در مرحله حذفی، حذف شدند و عملکرد بدی داشتند، بازیکنان فوق‌العاده ای دارند. آنها با ایده‌های دیدیه دشان، خوب بازی می‌کنند. برزیل هم با تیته کمی مشابه فرانسه است."

فرانسه باید در گروه خود با استرالیا، دانمارک و تونس مبارزه کند، درحالی که برزیل هم با صربستان، سوئیس و کامرون روبرو خواهد شد. مسی و تیم آرژانتین نیز، در گروه C با عربستان، لهستان و مکزیک دیدار خواهند کرد.

قبل از شروع رقابت‌های جام جهانی، آرژانتین در تاریخ شانزدهم نوامبر در دیداری دوستانه با امارات متحده عربی دیدار خواهد کرد.

کد خبر 613395

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.