نمایشگاه ایران در دوحه فرصتی مناسب برای توسعه صادرات به قطر

مدیرعامل نمایشگاه بین‌المللی جمهوری اسلامی ایران گفت: نمایشگاه‌ اختصاصی ایران در دوحه به‌عنوان آخرین هیئت تجاری پیش از جام جهانی فوتبال ۲۰۲۲، فرصتی مناسب برای صادرات به کشور قطر است.

به گزارش ایمنا و به نقل از شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین‌المللی ایران، هومن رازدار اظهار کرد: نمایشگاه اختصاصی جمهوری اسلامی ایران_قطر با حضور شرکت‌های معتبر و برندهای ایرانی از تاریخ بیست‌وپنجم تا بیست‌وهشتم مهرماه در دوحه برگزار می‌شود.

وی در حاشیه افتتاح نمایشگاه تجاری ایران در دوحه خاطرنشان کرد: برگزاری نمایشگاه اختصاصی و توانمندی جمهوری اسلامی ایران با حضور شرکت‌های ایرانی با رویکرد نشست تجاری با هیأت‌های قطری و بررسی توانمندی مبادلات تجاری برگزار می‌شود.

وی افزود: این نمایشگاه در بازه زمانی بیست‌وپنجم تا بیست‌وهشتم مهرماه در دوحه قطر با حضور ۲۲ شرکت ایرانی در گروه کالایی صنایع غذایی، صنایع‌دستی، خدمات تجاری و بیمه، سیستم‌های پیشرفته احتراق صنعتی، چرم، فناوری نفت و گاز برگزار می‌شود.

به گزارش ایمنا، نمایشگاه اختصاصی جمهوری اسلامی ایران با حضور «محسن رضایی» معاون رئیس‌جمهور و «علیرضا پیمان‌پاک» معاون وزیر صمت و رئیس کل سازمان توسعه تجارت ایران و وزیر تجارت کشور قطر طی مراسمی آغاز به کار کرد.

کد خبر 612934

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.