آغاز کاشت گل‌های فصلی در بندرعباس

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری بندرعباس گفت: تولید، تکثیر و کاشت انواع نشا و گل‌های فصلی در سطح شهر، یکی از برنامه‌های اصلی این سازمان است.

شهرام آرمان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: تولید و تکثیر و کاشت انواع نشا، گل‌های فصلی در بندرعباس یکی از برنامه‌های اصلی این سازمان بوده است و امسال نیز با آغاز فصل پاییز بیش از یک میلیون نشا، بوته گل فصلی متناسب با آب و هوای این شهر در میادین و پارک‌ها کاشت می‌شود.

وی با بیان اینکه هرسال از اوایل مهرماه کاشت گل‌های فصلی در بندرعباس آغاز می‌شود و این اقدام تا پایان فروردین‌ماه سال بعد ادامه دارد، افزود: امسال عملیات کاشت گل‌های فصلی شامل انواع گونه‌های اطلسی، آهار، جعفری، اطلسی محلی، همیشه‌بهار و داوودی وحشی، کوکب، آفتابگردان زینتی و گازانیا که با شرایط آب و هوایی این اقلیم سازگار است، همزمان با فرارسیدن فصل پاییز آغاز شده است.

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری بندرعباس تصریح کرد: یکی از مهم‌ترین اولویت‌های این سازمان حفظ طراوت و شادابی شهر است.

وی با بیان اینکه فضای سبز بخشی مهمی از سیمای شهر را تشکیل می‌دهد، ادامه داد: بهره‌مندی شهروندان از فضای سبز در مدیریت شهری از جمله نیازهای مهم شهروندی است و باید برای ایجاد نشاط و شادابی شهر، برنامه‌ریزی کرد.

کد خبر 612874

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.