تداوم عملیات‌های عمرانی و اجرایی شهرداری سمنان

رئیس سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری سمنان از اجرای عملیات‌های عمرانی و اجرایی مختلف در سطح شهر خبر داد.

حجت‌الله ذوالفقاری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با بیان اینکه اجرای عملیات‌های عمرانی و اجرایی در سطح شهر و شهرک روزیه ادامه دارد، اظهار کرد: عملیات خاک‌ریزی و تسطیح و آماده‌سازی محوطه پروژه کنار گذر شهرک روزیه توسط ماشین‌آلات راهسازی سازمان عمران و بازآفرینی شهرداری در حال انجام است و این ماشین‌آلات جهت پیشرفت پروژه به صورت روزانه در حال فعالیت هستند.

وی با اشاره به نصب پل عابرپیاده در محور بزرگراه شهید شوکت‌پور (جاده مهدیشهر) روبه‌روی شهرک روزیه، افزود: احداث این پل مطالبه جدی شهروندان و ساکنان این شهرک است.

رئیس سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری سمنان، خاطرنشان کرد: عملیات گودبرداری برای اجرای زیرسازی پایه‌های پل عابر پیاده شهرک روزیه سمنان انجام شده است و با فعالیت مستمر عوامل و ماشین‌آلات سازمان، عملیات اجرایی نصب این پل به زودی در راستای افزایش ایمنی، کاهش بار ترافیک و تصادفات انجام می‌شود.

ذوالفقاری با تاکید بر انجام عملیات‌های اجرایی و عمرانی در سطح شهر، تصریح کرد: عملیات اجرایی ترمیم و بازسازی سنگ‌فرش محوطه خیابان امام خمینی (ره)، تخریب بوستان سرداران شهید در میدان ابوذر جهت بازآفرینی، اجرای جدول گذاری و رفیوژ میانی بلوار رازق، زیرسازی و آماده‌سازی محوطه زمین ورزشی پارک کوهستان، تسطیح و آماده‌سازی خیابان میرزا کوچک‌خان جهت اجرای کف‌فرش و جدول‌گذاری در این خیابان در حال انجام است.

وی اضافه کرد: تسطیح و زیرسازی محوطه پشت مصلی نماز جمعه سمنان و نخاله‌برداری و آسفالت‌ریزی در مناطق مختلف شهری از دیگر اقدامات عوامل سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری طی روزهای اخیر بوده است.

کد خبر 612717

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.