اقدامات موثر با تکیه بر توان داخلی ممکن است

رئیس کمیسیون ویژه آب و مناطق کم‌برخوردار شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: حجیم‌ترین و فنی‌ترین اقدامات که با زندگی انسان‌ها سروکار دارد توسط گروه فنی، متخصص و مهندسی شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی، فرهنگی و ورزشی سپاهان شهرداری اصفهان اداره می‌شود که مایه افتخار است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مجید نادرالاصلی در بازدید از مجتمع گردشگری صفه، اظهار کرد: بسیار خوشحالم که شرایطی فراهم شد تا از مجتمع گردشگری بازدیدی داشته باشم و با قسمتی از معضلات، چالش‌ها و نگاه‌های بخشی و جزیره‌ای که در بعضی از مجموعه‌های مدیریت شهری وجود دارد آشنا شوم، از طرفی نگاه و باور به اینکه با اتکا بر توان و ظرفیت‌های موجود می‌توانیم به بهترین‌ها دست یابیم، اتفاق فوق‌العاده‌ای است.

وی افزود: در بازدیدی که از مجتمع گردشگری صفه داشتم، ملاحظه شد که تمام اقدامات از صفر تا ۱۰۰ آن به دست خودمان قابل انجام است. معتقدم کارهای برون‌سپاری جایگاهی ندارد، چراکه هنگامی که می‌بینیم سنگین‌ترین، حجیم‌ترین و فنی‌ترین اقدامات که با زندگی انسان‌ها سروکار دارد توسط گروه فنی، متخصص و مهندسی این شرکت اداره می‌شود، مایه افتخار است.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه این اتفاق نشان از آن دارد که می‌توانیم با تکیه بر باورها و نیروهایمان به دستاورهای بزرگی دست یابیم، تصریح کرد: مجتمع گردشگری صفه مجموعه‌ای است که باید به صورت هماهنگ و از سویی مستقل اداره شود تا آن طور که باید بتواند به عنوان مرکز تفریحی، شاداب، سالم و همراه با نگاه ارزشی در حوزه تفریح و گردشگری در بام اصفهان خودنمایی کند.

وی ادامه داد: این مجتمع به لحاظ موقعیت مکانی در منطقه‌ای زیبا و مکانی ویژه در اصفهان قرار دارد و مدیریت شهری می‌تواند فرصت‌های خوبی را برای ارائه خدمت و سرویس ویژه به شهروندان و گردشگران فراهم کند.

نادرالاصلی با بیان اینکه استفاده از ظرفیت‌های موجود حائز اهمیت و قابل توجه است، گفت: در صورتی که مدیریت واحدی پیرامون زمین‌هایی که در این منطقه وجود دارد اتفاق بیفتد، اقدامات اثرگذار و مفیدی را با توجه به تلاش مدیریت شهری شاهد خواهیم بود، چرا که این شرکت علاوه‌بر آنکه می‌تواند سرمایه‌گذاران خوبی را جذب کند، امکان به‌کارگیری نیروهای متخصص و به دنبال آن چند برابر ساختن فرصت‌های گردشگری را دارد.

کد خبر 612333

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.