آگوئرو، لیونل مسی و هالند را با هم مقایسه کرد!

سرخیو آگوئرو مقایسه‌ای بین لیونل مسی و ارلینگ هالند انجام داده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سرخیو آگوئرو معتقد است که ارلینگ هالند پتانسیل این را دارد که لیونل مسی نسل آینده باشد و به رکوردشکنی ادامه خواهد داد.

ملی پوش سابق آرژانتینی گفته است که مهاجم منچسترسیتی یک استعداد خالص است و او را در کنار برخی از اسطوره‌های این ورزش مانند اسطوره برزیل رونالدو، لیونل مسی، دیگو مارادونا و روبرت لواندوفسکی قرار داده است. آگوئرو معتقد است که اگر هالند این ثبات را حفظ کند، در سال‌های آینده نیز به رکوردشکنی ادامه خواهد داد.

آگوئرو گفت: بازیکنان زیادی وجود دارند که می‌توانم به آنها فکر کنم. یکی از بازیکنان مورد علاقه من، رونالدو (نازاریو) بود، که بارها و بارها ثابت کرد که به عنوان یک بازیکن کامل است و یک تهدید برای دروازه‌بان هاست. معمولاً دو یا سه بازیکن با این توانایی و معمولاً با سبک‌های مختلف وجود دارد. البته دیگو (مارادونا)، روماریو، لواندوفسکی، (زلاتان) ابراهیموویچ و لئو هر کدام استعداد خاص خود را داشتند، اما همه آنها گلزنان فوق‌العاده‌ای بودند.

به طور خاص در مورد هالند صحبت می‌کنیم، او قدرت، توانایی ویژه‌ای برای گلزنی دارد که او را بسیار خطرناک می‌کند. او همه چیز برای خلق آمار شگفت انگیز را دارد، به خصوص اینکه بخشی از تیمی تهاجمی مانند سیتی است و این به معنای فرصت‌های فراوان برای گلزنی است. او جوان است و پتانسیل زیادی برای شکستن رکوردها دارد. کلید این امر، البته ثبات است."

هالند از زمان پیوستن به سیتی در تابستان، در فرم هیجان انگیزی به سر می‌برد و تنها در ۱۳ بازی در تمام رقابت‌ها ۲۰ بار گل زده است. او با ۱۵ گل بهترین گلزن لیگ برتر است و همچنین با پنج گل فعلاً کفش طلای لیگ قهرمانان اروپا را در دست دارد. پس از گلزنی مقابل ساوتهمپتون در دیدار روز شنبه گذشته، او سریع‌ترین بازیکنی شد که ۱۵ گل در لیگ برتر انگلیس به ثمر رسانده است.

او همچنین با ثبت هت تریک در سه بازی خانگی متوالی برای منچسترسیتی، تاریخ ساز شد. هالند به سریع‌ترین بازیکنی تبدیل شد که سه هت تریک در لیگ برتر انجام داده است و این کار را تنها در هشت بازی انجام داده است.

هالند پس از استراحت در دیدار شب گذشته مقابل کپنهاگ در لیگ قهرمانان اروپا، روز یکشنبه هفته آینده به میدان می‌رود تا در لیگ برتر به مصاف لیورپول برود.

کد خبر 611623

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.