گلایه دانشجویان دانشکده فنی‌وحرفه‌ای دختران اصفهان از تغییر یک‌سویه برنامه کلاسی

دانشجویان دانشکده فنی‌وحرفه‌ای دختران اصفهان از تغییر برنامه کلاسی خود چند روز پس از ثبت انتخاب رشته از سوی مسئولان دانشکده گلایه دارند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، چند روزی از آغاز ترم جدید دانشگاه‌ها و حضوری شدن کلاس‌های درسی در ترم جاری می‌گذرد، اما حالا عده‌ای از دانشجویان دانشکده فنی‌وحرفه‌ای دختران اصفهان در تماس با خبرگزاری ایمنا، در رابطه با تغییر برنامه کلاسی آن‌هم پس از ثبت انتخاب واحد اعتراض دارند و خواهان تعیین تکلیف رسیدگی فوری مسئولان به این موضوع هستند.‌

رها، دانشجوی دانشکده فنی‌وحرفه‌ای دختران اصفهان به خبرنگار ایمنا می‌گوید: امروز _چهارشنبه بیستم مهرماه_ با توجه به برنامه انتخاب واحد ثبت شده و برنامه کلاسی که از سامانه بوستان دریافت کردم به دانشگاه مراجعه کردم ولی در عین ناباوری اعلام شد که کلاس موردنظر به‌جای چهارشنبه‌ها، روزهای پنجشنبه برگزار می‌شود.

وی ادامه می‌دهد: حتی یکی دیگر از کلاس‌هایی که در برنامه انتخاب واحد با یکی از اساتید اخذ کرده بودم ضمن تغییر ساعت آن با یکی دیگر از اساتید گروه برگزار شد.

شهروندان می‌توانند مشکلات خود را از طریق تماس با شماره تلفن ۸_۳۵۵۴۴۱۱۲ در اختیار این رسانه قرار دهند؛ نهادهای مسئول نیز می‌توانند برای پاسخ‌گویی به دانشجویان از همین طریق اقدام کنند.

کد خبر 611551

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • تیما ۱۳:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۰
    0 0
    بله متأسفانه همینطور هست 🖐🏻