بازگشت بیت کوین از لبه پرتگاه

بازار رمزارزها که روز گذشته روند بدی را سپری کرده بود امروز با بازگشت نسبی همراه شد، اگر نگاه تکنیکالی به بازار داشته باشیم بیت‌کوین با قرارگیری و واکنش به سطح حمایتی ۱۸ هزار ۹۵۷ دلاری شاهد بازگشت از این نقطه بود و به تمام بازار نیز کمک کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، بازار رمزارزها که روز گذشته روند بدی را سپری کرده بود امروز با بازگشت نسبی همراه شد، اگر نگاه تکنیکالی به بازار داشته باشیم بیت کوین با قرارگیری و واکنش به سطح حمایتی ۱۸ هزار ۹۵۷ دلاری شاهد بازگشت از این نقطه بود و به کلیت بازار نیز کمک کرد.

آخرین تحولات قیمتی رمزارزهای برتر بازار

بیت‌کوین (BTC): ۱۹ هزار ۱۱۱ دلار

تغییرات: رشد ۰.۱۴ درصدی

اتریوم (ETH): یک هزار ۲۹۴ دلار

تغییرات: رشد ۱.۰۴ درصدی

بایننس‌کوین (BNB): ۲۷۱ دلار و ۹۵ سنت

تغییرات: رشد ۰.۲۷ درصدی

ریپل (XRP): ۰.۴۹۰ دلار

تغییرات: رشد ۰.۳۵ درصدی

کاردانو (ADA): ۰.۳۹۳ دلار

تغییرات: افت ۰.۶۲ درصدی

سولانا (SOL): ۳۱ دلار و ۲۷ سنت

تغییرات: افت ۰.۸۷ درصدی

دوج‌کوین (DOGE): ۰.۰۶۰۳ دلار

تغییرات: رشد ۱.۷۹ درصدی

پالیگان (Polygon): ۰.۷۹۶ دلار

تغییرات: افت ۱.۱۸ درصدی

پولکادات (DOT): شش دلار و ۲۱ سنت

تغییرات: رشد ۰.۱۵ درصدی

ترون (TRON): ۰.۰۶۳۰ دلار

تغییرات: رشد ۲.۲۱ درصدی

اوالانچ (Avalanche): ۱۵ دلار و یک سنت

تغییرات: رشد ۰.۰۵ درصدی

تحلیل تکنیکال بیت کوین

بازگشت بیت کوین از لبه پرتگاه

حمایت: ۱۸ هزار ۹۵۷ دلار

مقاومت: ۲۴ هزار ۲۸۱ دلار

پیش بینی: به نظر می‌رسد بیت کوین توانست خود را در لبه تیغ حفظ کند و از ریزش بیشتری نجات پیدا کند، سطحی که با رنگ سبز رنگ در حوالی ۱۹ هزار دلار ترسیم شده است مهم‌ترین سطح حمایتی این رمزارز است.

(سیگنالی در خصوص خرید و فروش نیست. )

دامیننس

دامیننس بیت کوین: ۴۱.۳۹ درصد

دامیننس اتریوم: ۱۷.۹۴ درصد

بازگشت بیت کوین از لبه پرتگاه

(منظور از دامیننس یک ارز دیجیتال، درصد سهم ارزش دلاری آن ارز در مقایسه با ارزش دلاری کل ارزهای دیجیتال در دنیا است. یعنی یک ارز دیجیتال چه میزان از سهم بازار را به خود اختصاص داده است)

ارزش بازار رمزارزها در مقابل حوزه دیفای

ارزش بازار رمزارزها ۸۴۶ میلیارد ۳۰۱ میلیون دلار

ارزش بازار حوزه دیفای ۴۱ میلیارد ۱۷۲ میلیون دلار

بازگشت بیت کوین از لبه پرتگاه

شاخص ترس و طمع

کاهش چهار واحدی نسبت به روز گذشته و افزایش ترس در بازار.

بازگشت بیت کوین از لبه پرتگاه

اخبار بازار رمزارزها

پلتفرم مانگو در جریان یک هک ۱۰۰ میلیون دلار از دست داد

مانگو، یک پلتفرم دیفای مبتنی بر سولانا، روز سه‌شنبه در توییتی اعلام کرد که یک هکر توانسته است از طریق دستکاری قیمت اوراکل ۱۰۰ میلیون دلار به سرقت ببرد. این اتفاق در حالی رخ می‌دهد که پنجشنبه گذشته نیز ۱۰۰ میلیون دلار دارایی از یکی از پروتکل‌های دیفای بی‌ان‌بی چین به سرقت رفت. هکر در ابتدا به‌طور موقت ارزش وثیقه خود را افزایش داده و سپس از خزانه مانگو وام گرفته است.

اوپن سی بلاک چین اولانچ را به بازار NFT خود اضافه کرد

اوپن سی روز سه‌شنبه در توییتی اعلام کرد که بلاک چین اولانچ را به بازار NFT خود اضافه کرده است. اکنون این بازار از NFTهای هفت بلاک چین مختلف پشتیبانی می‌کند: اتریوم، پالیگان، سولانا، آپتیمیزم، آربیتروم، کلایتن و اولانچ. طبق داده‌های کریپتواسلم، حجم کل معاملات NFT اولانچ در ماه سپتامبر تنها ۲.۴ میلیون دلار با حدوداً ۲۵٬۰۰۰ تراکنش و ۴٬۴۸۸ خریدار بوده است.

افت بهای متاپلکس پس از ایردراپ این توکن

توکن متاپلکس (MPLX) در ۲۴ ساعت گذشته بیش از ۶۸ درصد افت کرده و به کمترین میزان خود در تاریخ رسیده است. این اتفاق پس از آن روی داد که بنیاد متاپلکس توکن‌های متاپلکس را برای سازندگان توکن‌های غیرمثلی شبکه سولانا ایردراپ کرد. این توکن اکنون نسبت به اوج تاریخی خود در بیستم سپتامبر ۸۷ درصد افت کرده است.

افت ۱۰ درصدی ایپ‌کوین

بهای توکن مبتنی‌بر اتریوم ایپ‌کوین (APE) امروز پس از انتشار اخبار تحقیق و بررسی یوگا لبز (Yuga Labs) از سوی کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا، با افت شدیدی مواجه شد. ایپ‌کوین طی ۲۴ ساعت گذشته حدود ۱۱ درصد افت قیمت را تجربه کرده و به ۴.۶۷ دلار رسیده است. گفتنی است که یوگا لبز سازنده پروژه محبوب توکن‌های غیرمثلی بورد ایپ یات کلاب (BAYC) است.

کمیسیون بورس آمریکا طرح اخیر شرکت ویزدوم‌تری برای راه‌اندازی ETF اسپات بیت کوین را رد کرد

کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا پیشنهاد اخیر شرکت ویزدوم‌تری (WisdomTree) برای راه‌اندازی صندوق قابل‌معامله در بورس (ETF) اسپات بیت کوین را رد کرده است. این کمیسیون اعلام کرده است که به‌دلیل عدم موفقیت ویزدوم‌تری برای محافظت از سرمایه‌گذاران، پیش‌گیری از فعالیت‌های کلاهبرداران و دستکاری قیمت، این پیشنهاد را رد کرده است. گفتنی است که پیشنهادهای سایر شرکت‌ها برای راه‌اندازی این صندوق قابل‌معامله در بورس نیز به همین دلایل رد شده است.

صرافی جمینای برای فعالیت در ایرلند مجوز دریافت کرد

صرافی جمینای (Gemini) به‌تازگی برای فعالیت به‌عنوان یک ارائه‌دهنده خدمات دارایی‌های مجازی در ایرلند مجوز دریافت کرده است و درپی آن می‌تواند به افراد و مؤسسات این کشور خدمات مبادلاتی و امانی ارزهای دیجیتال را ارائه دهد. با دریافت این مجوز، کاربران ایرلندی اکنون می‌توانند با استفاده از وب‌سایت و اپلیکیشن موبایل جمینای حساب کاربری بسازند و با یورو و پوند ارز دیجیتال خریداری کنند.

مدیرعامل بیت‌وایز عقیده دارد که بازار ارزهای دیجیتال سال آینده رشد می‌کند

هانتر هورسلی، مدیرعامل بزرگ‌ترین شرکت مدیریت سرمایه شاخص ارزهای دیجیتال یعنی بیت‌وایز (Bitwise)، در مصاحبه اخیر خود با بلومبرگ مطرح کرد که مشتریان این شرکت خود را برای بازار صعودی بعدی ارزهای دیجیتال آماده می‌کنند. هورسلی عقیده دارد که براساس الگوی تاریخی، بازار صعودی ارزهای دیجیتال سال آینده آغاز می‌شود.

وی تصریح کرد: «الگوی تاریخی بازار ارزهای دیجیتال نشان داده است که این بازار یک چرخه چهار ساله دارد که طی آن سه سال بازار صعودی و یک سال بازار نزولی را تجربه خواهیم کرد. برای مثال در سال ۲۰۱۴ بازار تقریباً ۶۰ درصد افت کرد. درسال ۲۰۱۸ بازار حدود ۷۰ درصد ریزش داشت و امسال نیز ارزش بازار حدود ۶۰ درصد کاهش یافت. انتظار می‌رود که اگر بازار روند تاریخی خود را تکرار کند، سال بعد شاهد آغاز دوباره یک چرخه جدید خواهیم بود.

نقشه بازار

بازگشت بیت کوین از لبه پرتگاه

کد خبر 611540

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.