المان‌های شهری کرمان اصلاح می‌شود

عضو شورای اسلامی شهر کرمان گفت: آسیب‌ المان‌های موجود در سطح شهر به صورت جدولی و منطقه‌بندی شده در آمده و تمام اصلاحاتی که باید انجام شود مشخص شده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمود بابایی امروز _دوشنبه هجدهم مهرماه_ در شصت و یکمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر کرمان با اشاره به موضوع پیگیری وضعیت المان‌های سطح شهر، اظهار کرد: آسیب‌های المان‌های موجود در سطح شهر به صورت جدولی و منطقه‌بندی شده درآمده و تمام اصلاحاتی که باید انجام شود، مشخص شده است.

وی درخصوص وضعیت ظاهری نامناسب ساختمان تجاری صالح‌المهدی در خیابان شریعتی کرمان که سال گذشته در آتش سوزی دچار خسارت شدید شده و همین طور رها شده است، ادامه داد: با توجه به اینکه این ساختمان باید مقاوم‌سازی شود تا هفته آینده بررسی‌ها انجام خواهد شد تا از وضعیت فعلی و نازیبایی که برای شهر ایجاد کرده است، خارج شود.

عضو شورای اسلامی شهر کرمان با اشاره به مجموعه نشست‌های مشترک با اداره کل ارشاد اسلامی شهر کرمان، گفت: با توجه به نشست‌هایی با مدیر کل ارشاد اسلامی کرمان، ظرفیت‌های شورای اسلامی شهر برای ارائه خدمت به هنرمندان استان اعلام شد.

دستگاه‌های ذی‌ربط موضوع فرونشست زمین را پیگیری کنند

منصور ایرانمنش، عضو شورای اسلامی شهر کرمان نیز با اشاره به مسئله فرونشست زمین، اظهار کرد: این موضوع بعد از خشکسالی‌های متوالی در مناطق مختلف کشور رخ داده است، بنابراین از اساتید و متخصصان دانشگاهی دعوت کردیم و گزارش‌های خوبی ارائه شده است، این گونه نشست‌های تخصصی باید ادامه داشته باشد.

وی با اشاره به اینکه دستگاه‌های ذی‌ربط باید فرونشست زمین را پیگیری کنند، اضافه کرد: راهکارهای علمی برای این موضع دیده شده است و اگر قابل پیشگیری نباشد، قابل کنترل خواهد بود.

کد خبر 610997

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.