تصویب لایحه دو فوریتی در خط ۲ متروی اصفهان

سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان طرح‌ها و لوایح بررسی شده در جلسه امروز شورای اسلامی شهر را تشریح کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علی صالحی در گفت‌وگوی خبری پس از پنجاه و هشتمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان با تبریک هفته نیروی انتظامی و درود به روان پاک شهدای مدافع امنیت، اظهار کرد: یک لایحه دو فوریتی مربوط به آزادسازی در خط دو قطار شهری اصفهان در ایستگاه خلجا مورد بررسی قرار گرفت، علاوه‌بر دو فوریت موضوع، لایحه نیز رأی آورد تا دسترسی ایستگاه و پله‌های فرار آن در این منطقه با آزادسازی ملکی که بررسی و تصویب شد فراهم شود.

وی با بیان اینکه گزارش‌های حساب‌رسی و صورت‌های مالی سال ۹۹ سازمان‌های شهرداری اصفهان بررسی شد، افزود: امروز گزارش سازمان قطار شهری، سازمان پایانه‌های مسافربری و سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی نیز مطرح و بررسی شد.

سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان ادامه داد: گزارش حساب‌رسی سازمان قطار شهری به علت اشکالات موجود تصویب نشد، اما دو گزارش دیگر با قید تاکیداتی به تصویب شورای اسلامی شهر رسید.

وی تصریح کرد: مبالغ پیشنهادی غرفه‌های بازار گیاهان دارویی بررسی شد که با توجه به جمع‌بندی کمیسیون تخصصی مربوطه و ضمن تاکیداتی، مبالغی برای بهره‌برداری به تصویب اعضای شورای اسلامی شهر رسید.

صالحی گفت: با توجه به اینکه هجدهم مهرماه روز زاینده رود را در پیش داریم، امیدواریم همان طور که همکاران‌مان امروز در نطق‌های خود مطرح کردند و با توجه به اقدامات مدیریت شهری از جمله دبیرخانه زاینده رود، شاهد بازگشایی و جان گرفتن دوباره زنده رود از سراب تا پایاب باشیم.

کد خبر 610821

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.