استقلال یک _ فولاد یک/ تقسیم امتیازات به سود دیگر مدعیان

تیم فوتبال استقلال و فولاد در هفته هشتم لیگ برتر فوتبال مقابل یکدیگر قرار گرفتند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، امروز جمعه _پانزدهم مهرماه_ تیم فوتبال استقلال و فولاد در هفته هشتم لیگ برتر از ساعت ۱۷ در ورزشگاه آزادی مقابل یکدیگر به میدان می‌روند.

دیدار تیم‌های استقلال و فولاد

داوران: حمید حاج ملک، محمدرضا منصوری، فرهاد فرهادپور، علی بای.

ترکیب تیم فوتبال استقلال: سید حسین حسینی، رافائل سیلوا، محمد حسین مرادمند، کوین یامگا، جعفر سلمانی، روزبه چشمی، مهدی مهدی‌پور، آرش رضاوند، محمد محبی، مهدی قایدی و پیمان بابایی.

سرمربی: ساپینتو

ترکیب تیم فوتبال فولاد: کریستوفر کنت، مهدی شیری، عارف آقاسی، موسی کولیبالی، سعید آقایی، حمید بوحمدان، محمد آبشک، وریا غفوری، ساسان انصاری، احسان پهلوان، مجید علیاری.

سرمربی: جواد نکونام

کارت زرد:

فولاد: ساسان انصاری

استقلال: میرزایی، خسرو حیدری، رافائل سیلوا

کارت قرمز:

گل‌ها:

فولاد: مجید علیاری

استقلال: محمد محبی

شرح بازی: ساپینتو در این بازی از هدایت تیمش محروم است. تا دقیقه ۵ بازی هیچکدام از دو تیم نتوانستند موقعیت سازی کنند، مدافعان هوشیار عمل می‌کنند. فولادی‌ها از دقیقه ۱۳ حملاتی را روی دروازه استقلال انجام می‌دهند که در دقیقه ۱۵ موفق به گلزنی شدند. هر بازیکنی از استقلال صاحب توپ می‌شود یک بازیکن فولاد کنار آن حضور دارد. آبی پوشان بعد از ۳۰ دقیقه نخستین موقعیت برای گلزنی را به دست آوردند، بابایی موقعیت‌های خوبی به دست آورد، اما نتوانستند گل تساوی را به ثمر برساند. داور دو دقیقه وقت اضافه در نظر گرفت تا در نهایت نیمه اول با نتیجه یک بر صفر به شود فولاد تمام شود.

نیمه دوم: آبی‌ها نیمه دوم را تهاجمی آغاز کردند، توپ و میدان در اختیار شاگردان ساپینتو است، اشتباه گردان کار دست فولادی‌ها داد تا بازی به تساوی کشیده شود. عملکرد شاگردان نکونام در این نیمه خوب نیست، در دقیقه ۶۷ آبی‌ها اعتقاد به پنالتی دارند ولی نظر داور این نیست، شاگردان ساپینتو شانس به ثمر رساندن گل برتری را دارند. میرزایی پس از ورود به زمین در محوطه جریمه فولاد صاحب توپ شد که شیری با خطا این بازیکن را متوقف کرد، اما داور اعتقاد بر صحنه سازی داشت و به میرزایی کارت زرد نشان داد. میرزایی بازهم در محوطه جریمه با خطا رو به رو شد که داور اعلام کرنر کرد و طی اعتراض نیمکت آبی‌پوشان خسرو حیدری کارت زرد دریافت کرد. داور پنج دقیقه وقت اضافه برای نیمه دوم در نظر گرفت، همه بازیکنان فولاد در دفاع حضور دارند. در نهایت دو تیم به تساوی یک بر یک رضایت دادند.

دقایق حساس:

دقیقه ۳۱: شوت بابایی را کنت برگشت داد که فولادی‌ها توپ برگشتی را به کرنر فرستادند.

دقیقه ۳۳: بابایی در موقعیت تک به تک با کنت قرار گرفت که این دروازه‌بان اجازه گلزنی به مهاجم آبی هارا نداد.

دقیقه ۳۶: شوت بابایی به تیرک دروازه فولاد برخورد کرد و به بیرون رفت.

دقیقه ۵۵: شوت قایدی را گردان دفع کرد که در برگشت توپ به یامگا رسید و گردان ضربه این بازیکن را هم با پا دور کرد و در ادامه شوت رضاوند با برخورد به مدافع فولاد از منطقه خطر دور شد.

دقیقه ۷۱: بازیکن استقلال روی غفلت خط دفاعی فولاد به دروازه این تیم رسید که شوت او در چارچوب نبود.

دقیقه ۷۴: ضربه سر کولیبالی با اختلاف کم از کنار دروازه استقلال به بیرون رفت.

دقیقه ۸۶: شوت یامگا با اختلاف کم از کنار دروازه فولاد به بیرون رفت.

شرح گل:

دقیقه ۱۵ (فولاد): شیری از روی نقطه کرنر توپی روی دروازه استقلال فرستاد که بعد از چند ضربه سر، مجید علیاری روی غفلت مدافعان استقلال توپ را وارد دروازه حسینی کرد.

دقیقه ۶۱( استقلال): یک ضربه کرنر برای استقلال به دست آمد که طی خروج اشتباه گردان، بازیکن آبی‌ها با ضربه سر پاسی برای محبی داد و این بازیکن دروازه خالی را گل کرد.

نکات بازی:

* مهدی رحمتی در ورزشگاه آزادی حضور دارد.

کد خبر 610348

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.