اوضاعی که اصلا بر وفق مراد رونالدو نیست!

روزنامه‌های ورزشی امروز انگلیس خبرهای مختلفی را پوشش داده اند که خواندن آن خالی از لطف نیست.

به گزارش خبرنگار ایمنا، روزنامه‌های مختلف انگلیسی خبرهای ورزشی این کشور را به صورت روزانه در یک بسته خبری مورد بررسی قرار داده‌اند که از نقل و انتقالات گرفته تا خبرهایی درخصوص سایر رشته‌ها تحت پوشش آن است. بسته خبری امروز __ جمعه پانزدهم مهرماه ۱۴۰۱_ به شرح زیر است:

دیلی میرر:

* لیورپول در حال بررسی جمال موسیالا، هافبک آلمانی بایرن مونیخ است تا شاید او را به خدمت بگیرد.

* الیور کان، مدیرعامل بایرن مونیخ تأیید کرد که باشگاهش در تابستان برای جذب کریستیانو رونالدو ستاره منچستریونایتد مذاکره کرده است، اما او با این انتقال مخالفت کرده است.

* ارلینگ هالند در منچستر سیتی، ۹۰۰ هزار پوند در هفته درآمد دارد.

دیلی تلگراف:

* بورنموث انتظار دارد اعلام کند که باشگاه قرار است به مبلغ ۱۲۰ میلیون پوند به بیل فولی سرمایه گذار آمریکایی فروخته شود و این مرد ۷۷ ساله، برای تماشای تمرین تیم اول قبل از توافق با تاجر روسی-بریتانیایی "ماکسیم دمین"، به کمپ تمرینی تیم رفت.

* درپی تصمیم بحث برانگیز مبنی بر محرومیت روس‌ها و بلاروس‌ها از ویمبلدون امسال، "باشگاه آل انگلیس" با کناره گیری سه مدیر ارشد و اقدام برای کنار گذاشتن رئیس آن، (ایان هویت)، دچار آشفتگی شده است.

* ادی جونز ممکن است قبل از جام جهانی سال آینده با آنتونی سیبولد، مربی دفاعی او که با عالی در لیگ راگبی استرالیا مرتبط است، مجبور شود دوباره کادرفنی انگلیس را تغییر دهد

سان:

* گالاتاسرای ممکن است به کریستیانو رونالدو پیشنهاد پیوستن به لیگ ترکیه را بدهد و از او بخواهد تا منچستریونایتد را ترک کند.

* گفته می‌شود که انگولو کانته هافبک چلسی به آرسنال یا تاتنهام پیشنهاد شده است.

دیلی اکسپرس:

* دیدار مالمو و یونیون برلین در لیگ اروپا پس از یک انفجار مهیب در چند متری ورزشگاه، به تعویق افتاد. در حالی که هواداران اشیا و آتش‌هایی را به داخل زمین پرتاب می‌کردند. مشکلات از سکوها شروع شد که باعث شد داور بازی را متوقف کند و بازیکنان را شب گذشته در سوئد از زمین خارج کند.

* مدیر اجرایی باشگاه توضیح داده است که لیورپول با ادامه توسعه باشگاه بیرون از زمین و به دور از نتایج، چالش‌های مالی ناشی از ناکامی احتمالی در راهیابی به لیگ قهرمانان اروپا را کاهش خواهد داد. بیلی هوگان اصرار دارد که در صورت ناکامی تیم یورگن کلوپ برای قرار گرفتن در جمع چهار تیم برتر لیگ برتر، مدیریت باشگاه برنامه‌هایی در دستور کار دارد.

تایمز:

* انگلیس بدون برد در ۶ بازی گذشته خود به جام جهانی خواهد رفت و با گروهی روبرو خواهد شد که با حضور ایران، آمریکا و ولز، رسماً سخت‌ترین گروه این مسابقات است.

* صاحبان رستوران‌ها در منچستر از ادعاهای «احمقانه» همسر یک فوتبالیست انتقاد کرده‌اند که می‌گوید مراکز این شهر فقط غذاهای «بد» و «یخ زده» سرو می‌کنند.

ایندیپندنت:

* تروو چالوبا معتقد است که ریس جیمز ممکن است بهترین دفاع راست جهان باشد.

* پپ گواردیولا بر این باور است که درخشش ارلینگ هالند باعث می‌شود تا جولیان آلوارز هم بی سر و صدا و مؤثر در منچسترسیتی به کار خود ادامه دهد.

دیلی استار:

* کریستیانو رونالدو در گروهی که منچستریونایتد در فضای مجازی ساخته است، حضور ندارد.

دیلی رکورد:

* رنجرز قرار است به ستاره نوظهور دنیای فوتبال، آدام دیوین قراردادی جدیدی پیشنهاد بدهد تا همچنان او را در ترکیب تیمش حفظ کند.

* مت اوریلی بازیکن سلتیک اصرار دارد که این تیم باید سریع بیاموزد که در مواجهه با حریفان بی رحم شود و به دنبال قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا برود.

سان اسکاتلند:

* طبق یک گزارش، آرسنال در راه جذب جک ویلی، بازیکن جوان رنجرز، پیشرو است.

کد خبر 610295

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.