ترکیب احتمالی سپاهان مقابل پرسپولیس

تیم فوتبال سپاهان در حساس‌ترین بازی نیم فصل خود میزبان پرسپولیس است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم فوتبال سپاهان در مهم‌ترین بازی نیم فصل نخست خود در ورزشگاه نقش جهان میزبان پرسپولیس است. سپاهان در شرایطی امروز به مصاف پرسپولیس می‌رود که مانند بازی قبل جلال الدین علیمحمدی و مانوئل فرناندز را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارد. شاگردان مورایس که با پرسپولیس صدرنشین دو امتیاز فاصله دارند در صورت پیروزی در این دیدار خانگی سخت در صورت توقف استقلال مقابل فولاد می‌توانند امیدوار به صدرنشینی هم باشند.

در انتظار بازگشت پیام به چارچوب طلایی

نیمکت نشینی پر حرف و حدیث پیام نیازمند در دیدار قبلی مقابل هوادار برای سپاهان خوش یمن بود و این تیم بار دیگر با حضور رشید مظاهری به سه امتیاز بازی رسید. با این حال از شواهد به نظر می‌رسد مظاهری که هر سه حضورش در دروازه سپاهان با پیروزی این تیم همراه بوده است در دیدار با پرسپولیس نیمکت نشین شود و پیام نیازمند، دروازه‌بان ملی پوش سپاهان به دروازه سپاهان بازگردد. نیازمند امیدوار است این بار بر خلاف چهار بازی قبلی‌اش در این فصل، حضور او با برد سپاهان همراه شود.

زوج دفاعی باز هم تغییر می‌کند؟

آنچه مورایس در طول هفت هفته گذشته نشان داده است، تغییرات مکرر در ترکیب اصلی و به خصوص دو مدافع مرکزی سپاهان بوده است. سپاهان در دیدار قبلی از زوج رناتو داسیلویرا و محمد دانشگر در قلب دفاع استفاده کرد اما با وجود برد سپاهان در بازی قبلی، با توجه به سوابق مورایس نمی‌توان از حضور قطعی آنها در دیدار امروز مطمئن بود اما آنچه روشن است این است که احتمال حضور این دو مدافع بیش از سایر نفرات است. در دو سمت خط دفاعی نیز رامین رضائیان و امید نورافکن که گلزنان بازی قبل بودند بازی خواهند کرد.

انتخاب مورایس از بین دو جوان

در خط هافبک سپاهان حضور مسعود ریگی به عنوان تک هافبک دفاعی و محمد کریمی به عنوان هافبک وسط قطعی است. نفر سوم خط حمله که هجومی‌تر خواهد بود از بین یاسین سلمانی و محمد قربانی انتخاب خواهد شد. در بازی قبلی که با برد سپاهان همراه بود محمد قربانی کامل به بازی گرفته شد و همین موضوع احتمال حضور او را در دیدار مقابل پرسپولیس بالا می‌برد.

بازگشت شهریار مقابل تیم سابق

شهریار مغانلو که در شش بازی ابتدایی فصل به صورت ثابت به کار گرفته شد در بازی با هوادار جای خود را به عیسی مرادی داد، با این حال حضور مرادی در نوک خط حمله سپاهان تنها ۴۵ دقیقه بود و شهریار مغانلو از نیمه دوم به بازی آمد. با این شرایط و با توجه به کمبود مهاجم در سپاهان، مغانلو به احتمال فراوان برابر پرسپولیس هم فیکس است و به دنبال زدن دومین گل فصل خود است. در دو سمت خط حمله سپاهان مانند بازی قبلی شانس حضور محمدرضا حسینی و محمد علی‌نژاد بیش از کامسوبا و فرشاد احمدزاده خواهد بود هرچند مانند هفت هفته قبلی نمی‌توان پیش بینی کاملاً درستی از آنچه در ذهن مورایس برای ترکیب اصلی می‌گذرد، داشت.

ترکیب احتمالی سپاهان برای دیدار با پرسپولیس به شرح زیر است:

پیام نیازمند، محمد دانشگر، رناتو داسیلویرا، رامین رضائیان، امید نورافکن، مسعود ریگی، محمد کریمی، محمد قربانی، محمدرضا حسینی، محمد علی‌نژاد و شهریار مغانلو

کد خبر 610277

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.