اعزام ۲۰ آتش‌نشان به حادثه آتش‌سوزی انبار قطعات جارو برقی

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ساری گفت: ۲۰ آتش‌نشان از سه ایستگاه آتش‌نشانی شهرداری برای مهار حریق انبار قطعات جاروبرقی اعزام شدند و حریق را مهار کردند.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری ساری، سیدسلمان ابوالقاسمی اظهار کرد: طی تماس شهروندان با سامانه ۱۲۵ آتش نشانی مبنی بر حریق انبار قطعات جارو برقی، بلافاصله ستاد فرماندهی عملیات، آتش‌نشانان ایستگاه یک، سه و پنج را به محل حادثه اعزام کرد.

وی افزود: این حادثه در خیابان رازی ساری رخداد و آتش‌نشانان در لحظات اولیه رسیدن به محل حریق با انبوهی از شعله‌های آتش همراه با دود غلیظ مواجه شدند.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ساری خاطرنشان کرد: این حادثه آتش‌سوزی در زیر زمین به مساحت تقریبی ۱۰۰ متر مربع رخ داد که وجود مواد قابل اشتعال فراوان، چینش نادرست و شیوه انبارداری نامناسب در محل موجب گسترش آتش شد که با تلاش بی وقفه ۲۰ مأمور و فرماندهان عملیاتی مهار و اطفا شد.

ابوالقاسمی با بیان اینکه در این حادثه به کسی آسیبی نرسید، افزود: این حادثه خسارت مالی دربرداشته و کارشناسان علت‌یابی حریق، علت آن را اتصالی برق عنوان کردند.

وی با تاکید بر رعایت همه موارد ایمنی از سوی شهروندان، از همکاری عوامل انتظامی و پلیس راهنمایی و رانندگی، مأموران اداره برق و گاز که در این عملیات همکاری داشته‌اند، تشکر کرد.

کد خبر 609822

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.