عصرانه خبری شهرهای ایران در ۱۲ مهرماه

در این بسته خبری از جمع‌آوری سگ‌های بدون صاحب باقرشهر تا بهره‌برداری از قطعه هنرمندان و نام‌آوران اسلامشهر و آمار شهردار بجنورد از تخریب اموال شهری در اغتشاشات اخیر را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای ایران در عرصه‌های مختلف عمرانی و فرهنگی شاهد رویدادهای مهمی بود، در این بسته خبری ایمنا، (کوتاه از شهرهای ایران) سرفصل مهمترین رویدادهای خبری این حوزه را مرور می‌کنیم.

جمع‌آوری سگ‌های بدون صاحب باقرشهر

محسن قضاتلو، شهردار باقر شهر در شهرستان ری گفت: طی ۶ ماه نخست سال جاری ۱۳۴ قلاده سگ بدون صاحب زنده گیری و جمع‌آوری شده است.

بهره‌برداری از قطعه هنرمندان و نام‌آوران اسلامشهر

یاسین جعفرزاده، رئیس سازمان مدیریت آرامستان‌های شهرداری اسلامشهر اعلام کرد: قطعه هنرمندان و نام‌آوران در آرامستان دارالسلام این شهر جانمایی و بهره‌برداری شد.

آمار شهردار بجنورد از تخریب اموال شهری در اغتشاشات اخیر

جواد حمیدی، شهردار بجنورد از وارد شدن بیش از ۹۹ میلیارد ریال خسارت به شهر بجنورد در ناآرامی‌های اخیر خبر داد.

نهاوند در مسیر توسعه

مجید یوسفی‌نوید، شهردار نهاوند گفت: نهضت آسفالت همچنان در نقاط مختلف شهر ادامه دارد و بعد از سال‌ها بحران آسفالت معابر برطرف شده است تا جدول‌گذاری‌ها و کفپوش که همگی از تولیدات کارگاه شهرداری است، به اجرا در بیاید.

خرید بیش از ۲۵ میلیارد ریال تجهیزات آتش‌نشانی

علی ضیاءالدینی، شهردار زرند گفت: طی چند ماه گذشته بیش از ۲۵ میلیارد ریال تجهیزات آتش‌نشانی خریداری شده است.

برگزاری کلاس اطفای حریق برای کارکنان شهرداری

کلاس اطفای حریق در سازمان مدیریت آرامستان‌های شهرداری قزوین برگزار شد.

تولید بیش از ۹ میلیون نشاء در نهالستان شهرداری رفسنجان

جهانگیر ملکی، مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری از تولید بیش از ۹ میلیون نشاء در سه ماهه دوم سال در نهالستان شهرداری خبر داد.‌

درختان خشکیده شاهین‌شهر جان دوباره گرفت

کاووس حقانی، رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری شاهین‌شهر گفت: این سازمان به همت هنرمندان مطرح در طرح‌هایی خاص به هنر پیکرتراشی درختان خشکیده شهر در قالب مجسمه‌های چوبی پرداخته‌اند.‌

کد خبر 609763

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.