تجهیز بیمارستان‌های دولتی با ۱۰۸۰۰ تخت

معاون وزیر بهداشت از تجهیز بخش دولتی با ۱۰ هزار و ۸۰۰ تخت طی ایام کرونا خبر داد و گفت: نیازمند توسعه بخش خصوصی در کنار بخش دولتی هستیم.

به گزارش ایمنا، سعید کریمی در آئین تکریم و معارفه رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان گیلان که در سالن اجتماعات مرکز آموزشی درمانی الزهرا رشت برگزار شد، ضمن قدردانی از فداکاری کادر بهداشت و درمان در دوران کرونا، اظهار کرد: گیلان از جمله استان‌هایی است که با موج سهمگین کرونا مواجه شد و شاهد جانفشانی ویژه پزشکان و پرستاران بودیم.

وی یکی از اولویت‌های دانشگاه علوم پزشکی استان را توسعه بخش دولتی دانست و افزود: مجوزهای لازم اخذ و بسیاری از کارها جهت تکمیل زیرساخت‌ها و تجهیز بیمارستان‌ها و مراکز درمانی بخش دولتی انجام شده است.

معاون درمان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با بیان اینکه بیمارستان‌های دولتی به لحاظ تجهیزاتی و از نظر ساختمانی باید تقویت شوند، تصریح کرد: تقویت بیمارستان‌های دولتی به معنی تضعیف بخش خصوصی نیست.

وی از تجهیز بخش دولتی با ۱۰ هزار و ۸۰۰ تخت طی ایام کرونا خبر داد و دومین اولویت دانشگاه علوم پزشکی گیلان را سالمندی دانست و اضافه کرد: نیازمند رشد و توسعه بخش خصوصی در کنار بخش دولتی هستیم؛ جوانی جمعیت در کنار رفع مشکلات حوزه سالمندی در دستور کار مسئولان استان قرار گیرد.

در این مراسم حیدرعلی بالو به عنوان سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گیلان معرفی شد و از ارسلان سالاری، تقدیر به عمل آمد.

منبع: ایسنا

کد خبر 609756

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.