آیفون‌های آینده به حسگر تاچ ID مجهز نمی‌شود

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که اپل در آینده نزدیک از حسگر تاچ آی‌دی در آیفون استفاده نخواهد کرد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، اپل آزمایش‌هایی برای اضافه کردن تاچ آی‌دی به آیفون انجام داده است، اما بعید به نظر می‌رسد که این اتفاق به زودی عملی شود. افشاگران اعلام کرده‌اند که شرکت اپل حسگر تاچ آی‌دی زیر نمایشگر را برای آیفون آزمایش کرده است؛ همچنین به نظر می‌رسد که این شرکت امکان اضافه کردن حسگر ذکر شده به دکمه پاور آیفون را مانند آیپد پرو و آیپدمینی بررسی کرده است. اگرچه اپل هر دو مورد ذکر شده را آزمایش کرده است، اما بعید به نظر می‌رسد که در آینده نزدیک شاهد استفاده از این حسگر در آیفون باشیم.

احتمال دارد شرکت اپل حسگر تاچ آی‌دی را با دکمه پاور آیفون‌های رده‌پایین خود مانند آیفون SE یکپارچه کند. البته تاکنون هیچ جزئیاتی در مورد اینکه اپل واقعاً به دنبال بازگرداندن تاچ آی‌دی به آیفون باشد، وجود ندارد. بعضی افراد تمایل دارند تاچ آی‌دی دوباره به آیفون اضافه شود، استفاده از فیس آی‌دی طی سال‌های گذشته به میزان قابل‌توجهی افزایش یافته است و علاوه بر این شاهد ارتقای عملکرد این حسگر بوده‌ایم.

فیس آی‌دی اکنون در حالت افقی کار می‌کند و حتی اگر ماسک روی صورت کاربران باشد، می‌توان چهره آن‌ها را شناسایی کند. به هر حال در بعضی شرایط به نظر می‌رسد تاچ آی‌دی عملکرد بهتری ارائه دهد. فیس آی‌دی و تاچ آی‌دی روی آیفون، علاوه بر باز کردن قفل دستگاه، مزیت امنیتی دیگری را نیز در اختیار کاربران قرار می‌دهد. برای نمونه برای دسترسی به اطلاعات بسیار حساس می‌توانید به احراز هویت فیس آی‌دی و تأیید هویت لمسی نیاز داشته باشید.

کد خبر 609612

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.