خدمت‌رسانی شهرداری در آئین‌های پاسداشت شهید اردهال

شهردار کاشان با اشاره به اقدامات مدیریت شهری در آئین قالی‌شویان بر آمادگی شهرداری برای خدمت‌رسانی به مراسم پیش‌روی جمعه نشلجی‌ها تأکید کرد.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری کاشان، حسن بخشنده‌امنیه اظهار کرد: برای برگزاری هرچه شایسته‌تر مراسم قالی‌شویان و مراسم آتی جمعه نشلجی ها، تمام اجزای مدیریت شهری کاشان وارد میدان خدمت‌رسانی شده است.

وی در خصوص آئین قالیشویان، افزود: علاوه بر ده‌ها پاک‌بان، نیروهای ساماندهی و مقابله با سد معبر، مأموران آتش‌نشانی و امدادی نیز برای خدمت‌رسانی بهتر در این مراسم حضور داشتند.

شهردار کاشان خاطرنشان کرد: چهار خودروی آتش‌نشانی و خدمات ایمنی، سه خودروی جمع‌آوری زباله، ساماندهی محیطی و مقابله با سد معبر، شش دستگاه موتورسیکلت و دو دستگاه مربوط به تنظیف و پاک‌سازی به کار گرفته شد.

بخشنده‌امنیه از فعالیت ناوگان تاکسیرانی به منظور جابه‌جایی مسافران و زائران در آئین قالیشویان خبر داد و با اشاره به در پیش رو بودن جمعه نشلجی‌ها ضمن تأکید بر آمادگی مدیریت شهری برای برگزاری هرچه شایسته‌تر این آئین، از تلاش‌های تمام نیروهای خدمت‌رسان در این مراسم به ویژه اعضای خانواده بزرگ شهرداری کاشان قدردانی کرد.

کد خبر 609460

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.